Friday, January 3, 2014

Review: Ingrid Cosmetics Prelude Primer Base

One thing I never had in my make-up collection was a primer. I don't know why, I was always using a regular moisturizer or something similar, but I wanter to try out something 'proper' and boy did I find it in this. The texture of this primer is so velvety, you can hardly see it when it dissolves on your skin. It leaves a very thin layer on your face, I can't even describe how smooth it is. It is mattifying, so it is perfect for oily skin. I don't particularly have oily skin during the winter, but it works wonders for me. I also noticed that my foundation lasts a significant amount of time more than before. I recommend it to anyone who's looking for a really good primer for a reasonable price.

V svoji zbirki ličil nisem nikoli imela primerja. Ne vem ravno zakaj, ponavadi sem pred nanosom tekoče podlage vedno uporabila navadno vlažilno kremo, tokrat pa sem želela preizkusiti nekaj bolj konkretnega. Dobila sem priložnost stestirati primer znamke ličil Ingrid Cosmetics, meni dosedaj neznane znamke. Tekstura tega izdelka je tako žametna, da ga komaj čutim na koži, kot da bi se z nanosom simultano popolnoma zlil s kožo. Na obrazu pusti zelo tenak sloj in gladek občutek. Kožo matira, zato je popoln za mastno kožo. Med zimo s tem ponavadi nimam problemov, ampak vseeno učinkuje super. Opazila sem tudi, da moja tekoča podlaga zdrži veliko dlje kot prej. Priporočam vsem, ki iščejo dober primer za dobro ceno.

Kupite ga lahko na spletni strani www.bodizenska.si.

 photo 4135520c-cd1f-4e4b-a01d-7a3e0efe9b92_zps5a68e21d.jpg

 photo 10ba9875-953e-4378-8b3f-f591e9828b3a_zps06ac1e95.jpg
SHARE:

6 comments

  1. Ta zgleda zanimiv, moj primer je kot neke vrste masten puder, ampak mi je super. Uporabljam znamko MUA drugače, pa mi je res dobra.

    ReplyDelete
  2. Zveni zanimivo :)! Drugač ne uporabljam primerja, maybe I shall check this one out :)!

    xx

    ReplyDelete
  3. za kaj točno se uporablja to? slišala sem že za primer ...
    hvala za odgovor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Primer se uporablja kot podlaga pudru, ustvari eno plast, ki 'ščiti' tvojo kožo pred pudrom, ki ti včasih zamaši pore. Poleg tega ti zgladi kožo, da se puder lažje in lepše nanese in zaradi tega tudi dlje obstane na obrazu. :) Upam, da ti je moja amaterska razlaga pomagala! :)

      Delete
    2. seveda, takoj ko obiščem trgovino, si nabavim! :)
      HVALA! ;)

      Delete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig