Wednesday, March 19, 2014

The Sandal Round-Up

 photo sandals_zps346450dc.png


It's Wednesday and I'm drooling over sandals. That's right. ASOS and Zara have some lovely pieces this season and I made a little round-up of my favourites. Of course I'm still wriggling in my sleep over the last season's Zara sandal gems, but they're all gone now, so no point in crying, is there? I'm now off to work to earn come dough for one of these bad boys, y'all!

Are you a fan of sandals? :)

Love, 
N. xx
SHARE:

9 comments

  1. Oh čisto po mojem izboru...te ki so modri bi jaz v bakreni barvi mela, mmm :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, bronze & rose gold, kar pograbila bi jih! :)

      Delete
  2. Res so ful lepi vsi, ampak jaz si sebe niti slučajno ne predstavljam v njih hoditi brez tega, da bi si nogo zlomila. XD

    Sandra - The Puzzle of Sandra's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jst sm zadnjič te modre vidla na Kenzinem blogu (kenzas.se) in sm se kr ustrašla tega naklona, fuul so zgledal visoki! But so gorgeous. :)

      Delete
  3. Res lepi, sploh modri in isti model v črni. So summer like! Vedno jih občudujem, sama jih pa še nisem nosila. Peta… :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ne da! :) Ja jaz tudi ne, sem imela vedno en strah pred sandali, sem mislila da so moja stopala čudna, lol. :)

      Delete
  4. noro lepi ! vsi ! zdej si me čisto navdušla, da si grem ene (ali dvoje, troje, khm) naročit :D haha. super objava ;)

    ReplyDelete
  5. Ta prvi od Zare bodo moji, nadlepi so <3

    ReplyDelete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig