Tuesday, August 25, 2015

Review: Missha Signature Real Complete BB Cream

Missha Signature Real Complete BB Cream

BB kreme so najbolj značilen kozmetični produkt na azijskem trgu, predvsem v Južni Koreji. Dolgo časa so kraljevale na azijskem trgu, pred nekaj leti pa so jih posvojile tudi zahodne znamke. Samo nekatere, ki imajo že svoje verzije BB krem, so na primer Garnier, Estée Lauder, Clinique, Dior, Maybelline, itd. Med najbolj slavnimi proizvajalci azijskih BB krem se najdejo Etude House, Skin 79, Lioele, Nature Republic in pa Missha.  Pred kratkim sem imela priložnost preizkusiti njihovo Signature Real Complete BB kremo.

Pri Misshi pravijo, da njihova Signature Real Complete BB krema zagotavlja nežno prekrivnost, izenačenje polti, odpravljanje madežev, regeneracijo kože. Krema je posebej namenjena občutljivi in problematični koži. Seznam sestavin je zelo dolg, ampak naj vas to ne prestraši, saj vsebuje botanični kompleks 50-ih naravnih izvlečkov, od papaje, do gob, jagod, limete, češnje, korenja, itd. Ne vsebuje alkohola, parabenov, mineralnih olj ali triklosana.

Triklosan mi je bila do sedaj neznana sestavina, a sem ugotovila, da je vse prej kot nedolžna. Triklosan je konzervans, oz. antibakterijska učinkovina, ki se nahaja v ličilih, tonikih, zobnih pastah in nekaterih drugih kozmetičnih ali čistilnih izdelkih. Je hormonski motilec in ovira procese pri katerih mišice iz možganov dobivajo signale. Samo v vednost, dodajte to sestavino na 'črno listo' med nakupovanjem.

BB krema ima SPF 25 in PA++. PA se v evropski ali ameriški kozmetiki ne opaža prav pogosto, saj to kratico vidimo največkrat na azijski kozmetiki. Medtem ko SPF zagotavlja zaščito pred UVB žarki, PA zagotavlja zaščito pred UVA žarki. Obstajajo tri stopnje: PA+, PA++ in PA+++.

Moj odtenek je 13 Bright Milky Beige, najsvetlejši v ponudbi, a je zame na žalost malce presvetel. Poleti sem ga uporabljala za svetlenje obraza, največkrat pod očmi, v kombinaciji s tekočim pudrom temnejšega odtenka. Prepričana sem, da bo pozimi ta odtenek zame pravi. Kot že rečeno, je dokaj svetel odtenek, ampak mi je bilo zelo všeč, da nima rozastega podtona, saj sem v zadnjem času imela res smolo s tekočimi podlagami, ki so bile za mojo polt ali pretemne ali pa so imele grozen rozast podton.

Kot osvetljevalec se je ta BB krema odrezala odlično, tekstura je ravno prav gosta, da ni preveč tekoča, prav tako pa se odlične vpije v kožo. Nanašala sem jo kar s prsti in zabrisala z Real Techniques Miracle Complexion gobico (daleč najboljša gobica, kar sem jih preizkusila, mimogrede!). Je dokaj prekrivna, moje kože ni poslabšala, čez dan pa se ni zbrisala tako hitro kot kakšni drugi pudri, ki so tako oljnati, da kar drsijo po obrazu kljub uporabi zaključnega pudra.

Embalaža je čudovita, zelo lepe ombre mauve barve z nekaj zlatimi detajli. Tuba ima pumpico, kar je zelo higienično, če prav pomislim še nikoli nisem videla kakšne BB kreme v lončku... marketing ideja, mogoče? Ne, saj ne. :) Tuba ni mehka, ampak je nekako obložena s plastiko, česar še nikoli nisem videla, ampak mi je všeč, saj naredi embalažo toliko bolj kompaktno, tuba pa se ob pogosti uporabi ne bo začela mečkati. V embalaži najdete 45g izdelka.

Svojo lahko dobite na slovenski Missha strani. V prihodnje bom z veseljem preizkusila še kakšen Missha izdelek, trenutno občudujem  piling za ustnice, odstranjevalec ličil z izvlečkom belega čaja, primer za korekcijo por in transparenten puder v prahu

Katera je pa tvoja najljubša BB krema? :)

Pozdravčki!
N. xx


SHARE:

9 comments

  1. Vidim sliko in itak taprva misel: kera lepa embalaža! :))

    ReplyDelete
  2. Meni je tok dobra njihova BB, res top of the top.

    http://www.blogvivalavida.com/2014/12/missha-cosmetics-review.html

    ReplyDelete
  3. Sem imela vzorček- je res dobra.
    Embalaža pa.... <3

    ReplyDelete
  4. To pa tako lepo zgleda, morem preizkusit 😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Priporočam! Jaz bom tudi verjetno še kakšno. :) xx

      Delete
  5. Ali je bb krema M cover up od Misshe tudi primerna za problematicno kozo ali je ta bolj?
    Hvala

    ReplyDelete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig