Tuesday, September 8, 2015

5 ways to use thermal water

Vichy termalna voda, 150ml*


Termalna voda v spreju ima več kot eno funkcijo. To sem odkrila letošnje ekstra-vroče poletje, ko sem se potila v stanovanju, v avtu, v pisarni, na troli, na kavi, na sprehodu, v šopingu, skratka POVSOD. Še kdo komaj čaka zimo? Če še niste ugotovili, sem ena izmed jesensko-zimskih punc, nora na plašče, šale, čajčkanje, branje knjig na toplem, muckanje pod odejo v kakšni zasneženi koči – to sem jaz. Morje, sonce, vročina in sol me že od nekdaj niso privlačili tako kot nekatere moje prijateljice, ki so prave morske deklice (Gita – talking to you <3). 

Med poletjem (sploh tako soparnim kot letos) velikokrat kar malo trpim, ker ne prenašam dobro vročine in hudega sonca. Letos tako nisem šla nič na morje, samo na kratek izlet v Rim na koncert Mumford & Sons, za en dan na Most na Soči (kjer sem malo pomočila stopala v jezero in tekla nazaj) in za en dan na Veliko planino (kjer me je, seveda, opeklo sonce). Vročini nisem mogla pobegniti niti doma ali v Ljubljani, tako da sem se hladila z bezgovim sokom z limono in ledom, hladnimi tuši in večkratnim špricanjem s termalno vodo. Imela sem že dva mini spreja (50ml) in sicer od Avene in La Roche Posay. Ampak takšne mini sprejčke porabiš kar hitro, tako da sem bila vesela 'full size' Vichy termalne vode v spreju. 

Vichy termalna voda izhaja iz francoske regije Auvergne in je obogatena z več kot 15 blagodejnimi minerali, med drugim tudi z železom, kalijem, kalcijem, manganom in silicijem. Je popolnoma naravna, hipoalergena, brez dišav in brez konzervansov.  Kožo osveži, pomiri in spodbuja obnavljanje kožnih celic.

Torej, kako lahko uporabljamo termalno vodo v spreju?

1. Pred nanosom ličil.
Poškropite obraz s termalno vodo pred nanosom ličil, tako se bo vaša koža osvežila, prebudila (če nanašate ličila zjutraj) in se nahranila z minerali, ki jo bodo pomirili in jo pripravili za nanos kreme, primerja in pudra.

2. Za osvežitev sredi dneva.
Moj najbolj uporaben nasvet, ki sem mu zvesto sledila celo poletje. Ko sem se kuhala na 30+ stopinjah, sem se večkrat dnevno škropila s termalno vodo, da sem lažje zadihala in začutila malce osvežitve.

3. Za koncentracijo med učenjem.
Vsem nam kdaj pade koncentracija. Včasih zaspim za mizo, agresivno 'scrollam' po Instagramu, se sprehodim do hladilnika ali pa se prisilim k zbranosti z nekaj spritzi termalne vode. Deluje kot jutranji pljusk mrzle vode v obraz.

4. Namesto zaključnega spreja za 'dewy look'.
Že nekaj časa uporabljam Urban Decay All Nighter zaključni sprej za obraz, ki deluje res super v poletni vročini in celoten mejkap zafiksira na obrazu. Ugotovila pa sem, da se bo za ostale mesece odlično odrezala tudi termalna voda, ki bo mejkap looku dala 'dewy' finiš, kot da je koža prekrita z roso.

5. Za hitro čiščenje.
Malce neumno, pa vendar. Ob 7h zjutraj sem tako nerodna, da si velikokrat po nesreči pokapam tekoči puder po beli mizi ali pa stresam senčila vsepovsod. Če sem v naglici, samo hitro poškropim s termalno vodo in pobrišem z robčkom. Done!

Kaj pa sestavine? Samo ena, aqua, seveda. :) 150 ml stane približno 7€. Mislim, da je termalna voda v spreju super multifunkcionalen izdelek, ki sodi na polico vsake punce. 

Svetuješ še kakšno uporabo? :)

Pozdravčki, 
Nina xx
 
*PR vzorec
SHARE:

1 comment

  1. Tak sem zmešana na vse te termalne vodice,pa intenzivne vodice, pa tonike..kot da bo konec sveta:):) Meni zelo pripomorejo k efektu navlažitve kože,sploh Melvitine naredijo krasno kožo, da ne bi o tem kako fantastična zadeva mi je Caudelie Beauty exilir (ki naredi norooooo gladko, mehko kožo. Tako, da sprejanje je zakon:)

    ReplyDelete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig