Sunday, October 25, 2015

New Zoeva makeup brushes

 Zoeva 105 Luxe Highlight makeup brush
Zoeva 225 Smudger makeup brush

Ah, Zoeva... Nimam besed, s katerimi bi opisala ljubezen do te znamke. Moje Real Techniques čopiče že dolgo zapostavljam, ker so mi Zoeva čopiči enostavno tako dobri. Imam celoten Complete set, ki sem ga kupila na Moji Drogeriji. Od takrat sem zbrala že kar nekaj novih na mojem seznamu želja, čeprav Complete set vsebuje dobesedno vse, kar potrebuješ, ampak seveda vedno najdem nekaj novega, kar res moram imeti. :) Tokrat sem se zapičila v Smudger in Luxe Highlight čopiča. Naročila sem jih kar iz uradne Zoeva spletne strani, saj na Moji Drogeriji veliko njihovih stvari nimajo več. Poleg teh dveh čopičev sem naročila tudi njihov pas za čopiče, saj sem ugotovila, da ga res nujno potrebujem za ličenje strank on-the-go.

Smudger sem se želela zelooo dolgo, saj mi je ob zabrisovanju senčila pod spodnjimi trepalnicami vedno manjkal en ploščat, kratek in gost čopič. Uporabljala sem 223 Petit Eye Blender in 234 Luxe Smoky Shader, ki sta se dobro odrezala, ampak enostavno ni bilo isto. Pri 223 sem pogrešala ploščato obliko za lažje zabrisovanje, pri 234 pa me je motilo ker je ima malce predolge ščetine za to (za nanašanje senčil na veke pa je seveda super). 225 Smudger ima torej popolno obliko ravno za to, ima zelo kratke a zelo goste ščetine, tako da komaj čakam vse smokey eye looke, ki jih bom ustvarila s tem! :)

Za nanašanje rdečil sem dosedaj uporabljala Real Techniques Multi Task čopič in še pogosteje Zoeva 128 Cream Cheek, čeprav ne razumem zakaj 'Cream', ker dolžina ščetin po mojem mnenju ni najboljša za kremne izdelke za obraz. Za rdečila v kamnu se je obnesel super, ampak sem si želela čopič v dome obliki, ali nekaj podobnega Real Techniques Buffing čopiču, nekaj z ravno odrezanimi, a hkrati zaobljenimi ščetinami. Uporabljala sem tudi Allu C437 Dome Blender, ampak je bil grozen, ščetine so izpadale kot nore, ko sem ličila druge ljudi, sem jih kar naprej morala pobirati iz obraza, ob čiščenju je puščal barvo, skratka obup. Oblika mi je bila za nanos rdečil v kamnu odlična, ampak sem ga vrgla stran, ker je bil enostavno slab. Razmišljala sem o nakupu Illamasqua Blusher čopiča, ampak sem se kasneje odločila za Zoeva 105 Luxe Highlight, saj ima multifunkcionalno obliko. Je ravno pravšnje velikosti, da se lahko nanaša za puder v kamnu za bolj natančno matiranje obraza (T-zone), za nanos osvetljevalca (čemur je verjetno namenjen, kot pravi ime) za nanos bronzerja, contour izdelkov v kamnu/prahu in pa za rdečilo v kamnu. Ima izjemno mehke ščetine, odlično deluje v roki in sem že tako zadovoljna z njim, čeprav sem ga komaj dobila. Za nanos osvetljevalca sem dosedaj uporabljala Real Techniques Setting čopič, ampak ga bom zdaj raje uporabljala samo za matiranje korektorja pod očmi.

Uf, sem se razpisala! Makeup brushes are my jam! :) Bi si želeli brati o moji celotni Zoeva kolekciji, mogoče? Opisala bi vsak čopič posebej, čemu je namenjen, kakšne izkušnje mam z njim, na splošno o moji izkušnji z Zoeva čopiči, kako se čistijo... Sporočite mi v komentarjih. :)

Lepo nedeljo želim!
Nina



SHARE:

2 comments

  1. Odlična čopiča. Smudger uporabljam kar vedno na spodnji veki. Highlight pa trenutno uporabljam za contour, ker je ravno dovolj natančen :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, jaz mam pa za contour kar 110 Face Shape, čeprav sem gledala tudi 109 Luxe Face Paint pa sem potem rekla, okej počasi xD sej lih vsakega mi pa tud ni treba imet. :P

      Delete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig