Tuesday, February 16, 2016

Review: Milani Baked Blush in Corallina

Milani Baked Blush v odtenku Corallina

Milani rdečila so me mikala že kar nekaj časa, na seznamu želja sem imela seveda vsem znan odtenek Luminoso, ampak je ponavadi vsepovsod razprodan, ravno zaradi hypa. Zato sem se odločila, da se napotim malo stran od najbolj 'popularnega' in preizkusim odtenek Corallina. Iskala sem nekaj v lepi koralni barvi, nekaj podobnega enemu Essence rdečilu, ki sem ga imela nekaj let nazaj ampak se ne spomnim več ne imena, ne točnega odtenka. Milani rdečila lahko zelo ugodno naročite na Destination Pretty, kjer sem svojega naročila tudi jaz.

Ko sem konec tedna prišla domov in končno odprla kuverto, sem bila kar presenečena nad tem odtenkom. Na vseh slikah zgleda precej mirne koralne/rozkaste barve, v živo pa sem se kar ustrašila, saj je barva precej drugačna, namreč močno oranžna. To me seveda ni ustavilo in ob prvem preizkušanju sem opazila, da je izjemno pigmentirano, ampak na ličkih ne izgleda tako strašno. Pri vsakem dobro pigmentiranem rdečilu je najbolje da s čopičem naredimo en lahcen swipe po izdelku in ga še malce otresemo, za vsak slučaj. Najbolje, da ga nanesemo z lahko in mirno roko, počasi in postopoma, saj ga tako lahko še vedno dodamo, če želimo bolj intenziven look. Če ga nanesete preveč, ga lahko zblendate malo s čopičem za puder, ali pa čez nanesete malo pudra v prahu, da ublaži učinek.

Končen rezultat mi je zelo všeč, saj izgleda lepo, ustvari sunkissed look, ni tako intenzivno kot v embalaži, zdrži pa kar dolgo. Moram reči, da ta rdečila niso za tiste, ki ne marajo bleščic, saj ima vsak odtenek veliko količino bleščic, in to ne tistih drobno mletih, tako kot pravi tudi Karima McKimmie v enem njenih haulov: "You gotta love your shimmer." ;) Mogoče bodo za tiste boljša izbira njihova Powder Blush rdečila, ki so popolnoma mat, zelo lepih naravnih barv in imajo, po mojem mnenju, še lepšo embalažo kot Baked rdečila. Zagotovo si bom privoščila še kakšnega od teh. :)

Kateri je pa tvoj najljubši odtenek? ;)
Nina






SHARE:

3 comments

  1. Čudovit!

    Nisem jih še preizkusila, ampak si ga že dolgo tudi jaz želim! :)

    ReplyDelete
  2. Lep odtenek.:) Jaz imam Luminoso in ima najmanj bleščic oziroma so namanjše izmed vseh odtenkov. Luminoso ti vsekakor priporočam, meni najljubši blush :).

    ReplyDelete
  3. Jst bi zagotovo vzela kakšnega malce bolj rožnatega odtenka,čeprav mije tudi tale zelo lep:)

    ReplyDelete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig