Saturday, October 24, 2015

Review: Vichy Normaderm Clear BB Cream

Vichy Normaderm BB Clear cream*

Vichy je svoji Normaderm liniji pred kratkim dodal nekaj novih izdelkov, med katerimi je tudi tale BB kremica. Iz te linije imam že (večkrat ponovno kupljen) Hyaluspot gel za sušenje mozoljev, o katerem sem govorila tu in pa nočno kremico Night DetoxNormaderm linija je namenjena problematični, mastni koži, ki se bojuje z odvečnim sebumom, mozoljčki in podobnim.

Vichy Normaderm BB Clear ima čudovito turkizno embalažo z bisernim odsevom. Tubica drži 40ml kreme, ki nudi tudi zaščito pred soncem s faktorjem 16. Moja je v svetlejšem odtenku. Sama pretirano problematične kože nimam, če izvzamem kakšen občasen mozoljček, trenutno se bolj obremenjujem s tem, kakšen učinek ima name to prehodno obdobje med jesenjo in zimo. Poleti in proti koncu jeseni imam namreč malce mastno kožo na T območju, pozimi pa suho. Trenutno zgleda moja koža nekaj vmes, po nosu, bradi in čelu mastna ampak hkrati suha, malce se lušči, malce me napadajo mozoljčki. Ravno zaradi tega sem se veselila preizkušanja te BB kreme, saj je namenjena mastni/problematični koži, a na njej hkrati pusti sijaj, da ne zgleda preveč pusta. Med sestavinami najdemo med drugim salicilno kislino, ki pozitivno učinkuje na problematični koži, saj odmaši pore, in pa kaolin oz. belo glino, ki kožo pomirja in neguje.


Za boljšo predstavo sem pripravila prej in potem sliki. Timing je bil ravno pravi, saj sem dobila nekaj mozoljčkov in sem vedela, da bom tako lahko dobro prikazala tudi samo prekrivnost kreme. Za nanos sem uporabila Real Techniques Expert Face čopič in Real Techniques Miracle Complexion gobico. Kremica je zelo hranljiva in vlažilna, res se lepo razmaže in vpije. Odtenek je Light, mogoče zame vseeno malenkost premalo svetel, ampak na ta problem sem pri BB kremah, ki imajo na voljo samo Light/Medium/Dark odtenke že navajena. Poleg tega na moji koži majčkeno oksidira. Vseeno me to ne moti, saj se, kot sem že omenila, zelo lepo razmaže in vpije. Moj nasvet vsem svetlim puncam, katerim bo Light odtenek prav tako majčkeno pretemen je: blend, blend, blend. :) Za nanos lahko porabite zelo malo izdelka, ga nanesete samo na tiste predele, ki potrebujejo malo prekrivnosti oziroma izenačitev barve in temeljito vdelajte v kožo, pa se bo krema sama od sebe nekako izenačila tako, da bo ustrezala vaši koži. Lahko jo tudi zmešate s primerjem ali vlažilno kremo. Poleg tega je ne pozabite nanesti tudi po vratu.

Kar se same prekrivnosti tiče, sem zelo zadovoljna. Kot se vidi na prej/potem slikah, ima nekakšno srednjo prekrivnost, kar je zame popolnoma dovolj, saj BB kreme uporabljam bolj za off dneve, ko popolne prekrivnosti ne potrebujem in si želim samo malo izenačiti ten kože ali prekriti rdečico. Za boljšo prekrivnost bom uporabila puder. Lahko pa dodate še en nanos in prekrivnost tako povečate. Opazila sem tudi, da na koži dejansko pusti lahek sijaj, kar se opazi predvsem na čelu in ličkih, ampak mi tega na fotografiji žal ni uspelo ujeti. Obstojnost je precej dobra, saj zdrži skoraj cel dan. Za večjo obstojnost bi jo zmešala z malce primerja, ali pa nanos dobro zafiksirala s pudrom v prahu ali fiksirnim sprejem. Zadne čase zelo cenim naraven videz kože in preprost makeup in se zavedam, da mi ni treba vedno izgledati popolno. Ravno zaradi tega mi je tale BB krema tako všeč. :) Priporočam!

Katera je pa tvoja najljubša BB krema? :)
Nina

*PR vzorec.
SHARE:

6 comments

  1. Sliši se fajn! Mislim, da se moja koža obnaša podobno kot tvoja, zato bom tole BB kremo imela v mislih za poletje. :)

    ReplyDelete
  2. Za bb kremo ima kar dober učinek :) Pa tudi sestavinsko izgleda okej. Samo kaj ko imam toliko teh bb in cc krem, ki jih na koncu sploh ne uporabljam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se tudi zdi, kakšne BB kreme so praktično neopazne.. Jaz jih pa nimam toliko, tole, eno od Misshe, in pa eno od The Body Shop, katere ne uporabljam več ker mi je premastna na koži. :/ Se mi zdi da ima tale res kar fino prekrivnost za BB kremo. :) xx

      Delete
  3. Z zanimanjem prebiram ocene, ker sem slišala da jih dosti od punc tarna, da jim maši pore. Morem mojo sprobat dodobra, preden kaj rečem. Je pa meni kot neka lahka prehodna- edino tipični alkoholast Normaderm vonj ima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Točno tako ja, tak prehoden izdelek je. Zaenkrat se mi še ni kakšen breakout pojavil, pa jo uporabljam že kakšen mesec. Se mi pa je ko sem uporabljala LRP Effaclar Duo+, takrat sem imela grozno reakcijo. Starejša formula mi je pa izjemno pomagala. :/ Jo sploh prodajajo še?

      Delete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig