Sunday, December 13, 2015

RAWR chocolate


Načeloma nisem popolnoma zaprisežena organskim čokoladam, torej imam rada tudi kakšno Oreo Milko ali pa kaj podobnega, sem pa izredno velika ljubiteljica Cavalier čokolad. Cavalier čokolade prihajajo iz Belgije, so sladkane s stevio, ter izredno dobre. Kupim jih v kakšni manjši bio/eko trgovini ali pa naročim kar na MojaČokolada.si. Moja Čokolada se mi je prikupila že lansko leto, ko me je fant za rojstni dan peljal na njihov dogodek preizkušanja čokolad. Tokrat sem dobila priložnost preizkusiti novo vrsto čokolad v njihovi ponudbi, namreč britanske Rawr čokolade*.

Prvo moram reči: kakšno domiselno ime! :) Sicer verjetno ne deluje najboljše med slovenci, ampak je res luštno. :) Rawr čokolade so organske, presne, veganske, ne vsebujejo glutena in prihajajo iz pravične trgovine. Všeč mi je tudi lušten dizajn in sama velikost čokolad, saj so s 60 grami nekaj vmes med čokoladno tablico, kakršne smo večinoma vajeni in manjšimi pakiranji. So torej ravno prav velike, da lahko pospravim celo in nimam slabe vesti. :)

Preizkušala sem čokolado z mentolom in čokolado z lucumo. Tista z mentolom me je res navdušila, saj me je zelo spomnila na After Eight ploščice. :) Ima res močan okus po mentolu, ki mi je zelo všeč in velikokrat z veseljem kupim kakšno takšno čokolado. Druga čokolada je imela okus lucume, kar me je res pritegnilo, saj nisem prej tega sadeža nikoli preizkusila ali sploh poznala. Sploh si nisem znala predstavljati kakšen okus bi ta čokolada lahko imela in moram priznati, da še zdaj ne znam ravno razložiti. Okus mi je bil všeč ampak res nisem vedela s čim bi ga lahko primerjala. Ravno to me je navdušilo tudi na lanskem preizkušanju čokolad, saj je bila res težka naloga uganiti kaj se skriva v katerem koščku. Pravijo, da je okus lucume podoben karameli ali javorjevem sirupu. Lucuma se najde tudi med sestavinami Rawr čokolade z mentolom, kar me je res presenetilo. Ampak, kot sem že omenila, okus mentola popolnoma prevlada. Mimogrede, če si kot jaz in lucume ne poznaš od prej, naj povem, da je lucuma sadež, ki prihaja iz Latinske Amerika, je odlično naravno sladilo, vsebuje veliko antioksidantov, mineralov in vitaminov, izgleda pa podobno kot mango.

Včasih me je motilo pri kakšnih organskih čokoladah, da so bile preveč grenkega in vodenega okusa, Rawr čokolade pa tega okusa nimajo. Zelo mi je všeč tudi, da imajo Fairtrade certifikat, saj se (kljub moji ljubezni do Milka Oreo čokolade) zadnje čase nagibam bolj k naravnim, organskim izdelkom. Vedno sem cenila domačo hrano, pridelke našega vrta, gobe in zelišča, katere sta sama nabrala stara starša, predvsem pa sem pred kratkim odkrila veliko spoštovanje do manjših podjetij, oziroma oblikovalcev in pridelovalcev, ki v svojo znamko res vložijo ves svoj trud in ljubezen. V zadnjih nekaj mesecih sem kupila že kar nekaj izdelkov slovenskih znamk in sem nad njimi res navdušena. Spodbujam tudi vas, da podpirate lokalne ali druge samostojne znamke. :)

Sestavine:
Rawr čokolada z mentolom: kakavova masa, kakavovo maslo, kokosov sladkor, lucuma, rožiči, mentolovo olje, vanilija
Rawr čokolada z lucumo: kakavovo maslo (46%), kokosov sladkor, lucuma (27%), vanilija

*PR vzorec.
SHARE:

1 comment

  1. Rawr čokoladke so pa tako super zdrave, da jih res jem brez vsake slabe vseti:)

    ReplyDelete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig