Monday, December 14, 2015

Review: Avon Luxe Lipstick in Designer Red


Tale Avon rdeča šminka kar kliče po praznikih! Dobila sem jo ravno v času, ko sem premišljevala, da res potrebujem kakšno bolj kremasto šminko, saj je moja celotna kolekcija mat. Mat šminke naravnost obožujem, ampak ugotavljam, da za 8-urno delo v pisarni mat šminke niso najboljša izbira. Všeč mi je kako izgledajo, saj nikoli nisem bila velika ljubiteljica bleščečih šmink, sploh temnejših barv, ampak nekatere formule res izsušijo ustnice in na koncu dobim tisti zoprn občutek luščenja in plastenja. Zaradi tega sem si rekla, da moram iti v lov za kakšno res dobro kremno šminko, ni nujno da je mat, samo da nima prevelikih bleščic (ali v bistvu kakršnihkoli bleščic) in da je lepo vlažilna in ne lepljiva.

Kot bi pri Avonu vedeli, me je doma pričakala šminka iz njihove Luxe kolekcije. Odtenek Designer Red* je naravnost popoln za prihajajoče praznične dni! Poleg tega je tekstura te šminke izjemno vlažilna in kremna. Pri nanosu sem opazila, da je dobro ustnice prej še obrobiti z rdečim svinčnikom za ustnice, da se izognemo kakšni nezgodi, saj je šminka vendarle močne rdeče barve. Kot sem že omenila, formula te šminke je zelo vlažilna, tako da ob nanosu kar zdrsi na ustnice. Všeč mi je občutek, nič se ne lepi ali plasti, nič se ne suši. Odtenek je precej pigmentiran, tako da sem z nanosom kar zadovoljna. Ker je tako kremasta, mogoče ni najboljša izbira za na kakšno večerjo, je pa odlična za karkoli drugega. Na koncu pusti malce sijaja, če nam to ni všeč pa lahko za malce bolj mat finiš ustnice malo popivnamo z robčkom. Všeč mi je tudi embalaža, saj je zelo kompaktna in ne deluje poceni. Kar pa je še najboljše, dobite jo lahko za približno 5€. Ker sem na lovu še za kakšnimi bolj nude vlažilnimi šminkami, bi z veseljem preizkusila tudi odtenka Nude Slip in pa Pink Satin.


*PR vzorec.
SHARE:

5 comments

  1. Lepotička, ful je krasen, unique odtenek! <3

    ReplyDelete
  2. Zelo lep odtenek. Moja vrsta rdeče šminke :).

    ReplyDelete
  3. Wooow, super odtenek in moram reči da na tebi izgleda naravnost perfektno! ❤️

    ReplyDelete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig