Sunday, December 6, 2015

Review: Mádara Comforting Toner

Mádara Comforting Toner 

Že pred nekaj meseci sem iskala nov tonik. Najprej sem nameravala kar še enkrat kupiti La Roche Posay fiziološki pomirjevalni tonik, ki mi je bil res zelo všeč, saj mi ni dražil kože in je bil res nežen, pa sem si rekla, zakaj ne bi preizkusila nekaj novega? Tako sem brskala po Feel Unique strani in odkrila znamko Mádara. Takoj sem se spomnila, da mi je o tej znamki razlagal že sodelavec. Mádara je latvijska znamka naravne kozmetike, z res širokim spektrom izdelkov, od nege kože, las, do nege telesa, anti age in otroške kozmetike. Imajo res dodelano filozofijo svoje znamke, če si boste ogledali njihovo spletno stran, vam bo vse jasno. Zelo mi je všeč, da tako poudarjajo pomembnost narave, simbiozo z vsem kar nam narava ponuja in da jim je na prvem mestu dobro počutje človeka. Všeč mi je tudi, da je vsa njihova kozmetika dermatološko testirana, da ima vsak izdelek Ecocert certifikat in da se da embalažo 100% reciklirati. Večino svojih sestavin pridelajo ob Baltskem morju. Izjemno občudujem tudi dejstvo da zelo poudarjajo latvijsko dediščino in pomembnost latvijskih gozdov, kar se opazi tudi v njihovi embalaži in celotni grafični podobi, saj je večina v temni gozdni zeleni barvi.

Tale pomirjajoči tonik pride v 200ml plastični steklenički, katero se da 100% reciklirati. Med glavnimi aktivnimi sestavinami najdemo izvleček kamilice in rosa damascena (nimam pojma kako se v slovenščini reče Damask rose?), ampak se mi zdi, da so v času od mojega nakupa spremenili formulo, saj so sestavine tega tonika na njihovi spletni strani drugačne. Moj tonik na primer vsebuje čisti alkohol. Namenjen je suhi in zelo suhi koži, deluje pomirjujoče in kožo navlaži, ojača učinke vlažilne kreme in uravnava pH kože. Moram reči, da sem bila na začetku izjemno navdušena, ampak me je malo razočaral. Koža je bila po uporabi res mehka ampak ne vedno. Včasih sem postala cela rdeča, občutek na koži pa je bil neprijeten, kot da bi bila razdražena. Mislim, da je to krivda alkohola, ki je med sestavinami na tretjem mestu. Mogoče je tudi krivda alkohola za precej neprijeten vonj. Sicer se že dolgo ne oziram več na vonje, saj mi je jasno, da dišave v kozmetiki lahko včasih naredijo več škode kot koristi in da prijetno odišavljena kremica ne pomeni tudi kvalitetnega izdelka. Vseeno pa me je nekaj pri tem vonju zelo zmotilo, mogoče se vmes čuti malce kamilice, ampak se kar nekako izgubi pod neko težko vonjavo, ki na koncu izpade čisto prehuda in nenaravna.

Načeloma mi je znamka všeč in sem res upala, da mi bodo tudi njihovi izdelki. Vem, da ne bi smela soditi cele linije po samo enem izdelku, tako da bom v prihodnosti verjetno preizkusila še kaj drugega. Če je formula tonika zdaj spremenjena, je verjetno boljši, vsaj če ne vsebuje več toliko alkohola. Mislim, da je lahko kakšen Mádara izdelek tudi lepo darilo, saj imajo res lepo embalažo, ki kljub dostopni ceni izgleda luksuzno. Mogoče tudi jaz ta tonik podarim komu naprej, sploh glede na to, da sem zaradi Feel Unique napake dobila kar dva namesto enega. :)

Lep vikend!
Nina xx
SHARE:

No comments

Post a Comment

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig