Saturday, March 5, 2016

Review: Le Petit Olivier Green Clay & Tea Tree Oil Mask


Tole masko z zeleno glino in eteričnim oljem čajevca sem si privoščila nekaj časa nazaj med obdobjem zamašenih por, komedonov in mozoljčkov. Iskala sem nekaj z glino, ki ima odlične prečiščevalne sposobnosti in zelo dobro vpliva na problematično in mastno kožo saj kar posrka vase vso maščobo in antibakterijsko deluje na nepravilnosti. Med sestavinami sem pričakovala da bom zagledala kaolin, ampak je na drugem mestu, takoj za vodo, illite, ki je sestavina gline. Poleg tega vsebuje tudi glicerin, eterična olja čajevca, rožnovinke (pelargonije) in makadamije, vitamin E in mlečno kislino, ki spada med AHA (alfahidroksi) kisline. AHA kisline spodbujajo sintezo kolagena v dermisu in odstranjujejo poroženele celice s površja epidermisa in tako spodbujajo nastanek novih celic.

Masko sem takoj po nakupu, ko sem imela še zelo problematično kožo, uporabljala vsak drugi dan, kasneje pa enkrat na teden, kot sprostitveni tretma. Nanesla sem jo na očiščen obraz in pustila delovati nekaj čez 5 minut. Tekstura maske je precej gosta, po nekaj trenutkih pa se začne sušiti, tako da je na koncu že skoraj povsem trda, na tak način glina namreč srka umazanijo iz zamašenih por. Učinek mi je bil zelo všeč, saj sem imela občutek, da kožo res osveži, prečisti in pusti mehko. Maska pride v 75ml tubici, ne vsebuje parabenov in ni testirana na živalih. Na izbiro je tudi maska z belo glino, katero bi prav tako z veseljem preizkusila. Kupila sem jo v Müllerju za približno 5€. Priporočam vsem z mastno in problematično kožo ali za nego kože ob občasnem izbruhu kožnih nepravilnosti.

Sestavine: aqua (water, illite, glycerin, cetearyl alcohol, titanium dioxide, macadamia ternifolia seed oil, decyl oleate, cetyl alcohol, cetaril glucoside, melaleuca alternifolia (tea tree) leaf oil, pelargonium graveolens oil, xanthan gum, caprylyl glycol, ethylhexylglycerin, methylisothiazolinone, tocopherol, hydrogenated palm glycerides citrate, lactic acid, citronellol.

Katera je pa tvoja najljubša maska? :)

Nina xx
SHARE:

4 comments

  1. Priznam, da tele pa še nisem probala, pa jo bom imela v mislih za poletje, ko imam precej masten T- cono predel. Trenutno meni res ljuba in učinkovita je od Herbio Aha fruit sadna maska, ni testirana na živalih, se mi zdi, da mi kar malce poživi kožo, in kakšno suho luskico lepo odstrani od mozoljčkov. Jo pa uporabim v obdobju PMS-ja, ko imam kakšne izbruhe:, pa za poletje bo res dobra:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Herbio pa še ne poznam, prodajajo v drogerijah? :)

      Delete
  2. Jaz pa kar cisto glino uporabljam, sem pisala na blogu o glineni maski :)
    Me pa malo tudi tale mika, ampak pri nas v mullerju je ni :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sem brala ja, moram probat enkrat tut čist navadno glino, mora bit še boljše, brez vseh teh fillerjev in ostalih sestavin... :) Jaz sem jo dobila v Műllerju na Rudniku, v Supernovi. Drugje pa nisem niti gledala. :/

      Delete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig