Sunday, March 20, 2016

Winter Bodycare with Avon + GIVEAWAY!


Avon me je nekaj časa nazaj presenetil z nekaj izdelki njihove kakavove body care kolekcije. Prišli so kot naročeni, saj imam pozimi in tudi na začetku pomladi precej suo kožo in vedno potrebujem izdatno vlažilno nego. Dostikrat uporabljam tudi pilinge, saj se mi koža na nogah ali na trebuhu začne velikokrat luščiti. Če se ne mažem z nečim prav vsak dan, se spremenim v snežinko. Pred časom sem uporabljala Neutrogenino kremo za telo v podobnem lončku kot tale Avonova, a mi ni bila tako všeč saj sem čakala predolgo, da se vpije.

Ko sem preizkusila Avonovo bogato kremo za telo s kakavovim maslom*, sem bila takoj bolj zadovoljna. Lonček vsebuje 400 ml hranljive kreme, ki kožo res lepo navlaži, se izjemno hitro vpije in jo pusti gladko in mehko. Uporabila sem jo po tuširanju ali pred spanjem. S čistimi rokami seveda, saj se v takih lončkih dokaj hitro zasidrajo kakšne bakterije iz naših rok. Ima precej lahko gelasto strukturo, kar mi je všeč, saj ne maram gostih in težkih masel za telo. Do sedaj sem bila s tem izdelkom zelo zadovoljna. Suhe kože pri meni še ni konec, saj obdobje traja krepko do sredine pomladi, vsebina tegale lončka pa se že pridno krči.

Prav tako mi je prav prišla krema za roke s kakavovim maslom*. Tekstura je gostejša od kreme za telo, prav tako lepo mazljiva, roke pa pusti navlažene in lepo nahranjene. Zelo mi je všeč, da se podobno kot krema za telo zelo hitro vpije. To mi je pri kremah za roke na nek način še bolj pomembno kot pri izdelkih za telo. Poleg tega lepo diši po kakavu, tuba pa vsebuje 100 ml, tako da predvidevam da jo bom imela za dolgo.

Nazadnje moram še omeniti balzam za ustnice* iz iste kolekcije. Seveda prav tako vsebuje kakavovo maslo, tekstura pa je precej drugačna od ostalih dveh izdelkov, saj je izemno gosta in mastna. Včasih je bilo treba kar malo bolj zavzeto pritisniti, da je izdelek pokukal ven iz aplikatorja. Mi je pa bil zelo všeč kot podlaga pred nanosom kakšnega svinčnika za ustnice ali kakšne matte tekoče šminke, ki pogosto izsušijo ustnice ter povzročijo plastenje. Z uporabo tega izdelka sem se lahko temu izognila, poleg tega pa sem imela ustnice res mehke in gladke. Še posebno mi je prišel prav nekaj tednov nazaj ko sem zbolela in sem povrh vsega morala skrbeti še za razpokane suhe ustnice. Saj veste, ne? Ko se mi zgodi to si naredim kakšen piling, predvsem pa jih zavzeto vlažim z balzamom čez cel dan.

Vesela sem, da sem lahko prezkusila tole kolekcijo, saj že dolgo nisem uporabljala izdelkov za nego kože s kakavom. Sem že pozabila kako lepo diši! :)

Če bi si tudi ti želela preizkusiti nekaj iz te kolekcije, se oglasi na mojem Instagram profilu, kjer podarjam losjon za telo! ;)

Nina xx

*PR vzorci.
SHARE:

3 comments

  1. Diši tale kakavova linija, kolikor sem jo uspela preveriti.Mene muči edino kaka sestavina, ampak večini bi linija znala ustrezati:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja res je, jaz sem šele pred kratkim KONČNO pogruntala da moram odlepiti etiketo in pogledati sestavine zadaj in sem opazila da ima krema za telo isto mineralna olja in methylparaben kot konzervans. :/ To me je malo razočaralo, ker mi je načeloma res dober izdelek.

      Delete
    2. Joj ja te etiketice, jaz jih pridno lepim in kukam kaj je pod njimi. Saj ne da se spoznam na njih tako, da vem za vsako kaj pomeni, ampak če že vidim kako malce meni poznano, pa da vem da mi ni ok, potem rajše ostanem na isti negi dalje, kot da sprobam pa si naredim kaos.Sploh na obrazu si ne upam delat nekih ekstra podvigov.Čeprav sedaj imam tako utrujeno kožo, da res moram najtinekaj da jo oživim. Nikoli si ne bi mislila, da pomankanje spanja res dela tak stres na koži. Meni ima Avon drgače dobro dekorativo, pa tut ostalo vse ful lepo diši, včasih me kar mika da bi vzela in se namazala, ampak se kar lepo držim nazaj:)

      Delete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig