Sunday, May 15, 2016

Review: Uriage Thermal Micellar Water & Roséliane Anti-Redness Cream


Uriage je še ena izmed francoskih lekarniških znamk za nego kože. Če moj blog bereš že dolgo, potem veš, da imam francoske znamke za nego kože res rada, saj najdeš polno objav o izdelkih Vichy in La Roche Posay. Uriage do sedaj nisem še preizkusila, ko sem dobila priložnost seveda nisem mogla reči ne. Preizkusila sem dva izdelka in sicer micelarno vodo in vlažilno kremo proti rdečici.

Uriage termalna micelarna voda za kožo nagnjeno k rdečici*
Sem velika ljubiteljica micelarne vode, saj se mi zdi izjemno priročna. Preizkusila sem jih že kar nekaj, nekatere so mi bile všeč, nekatere ne, saj so mi dražile oči. Tale mi je bila zelo všeč, saj je bila prijazna do kože, ni mi dražila oči, kar mi je pri micelarni vodi najbolj pomembno, saj jo večinoma uporabljam pred ali po uporabi čistilnega gela (ali pene ali karkoli že uporabljam), da odstranim ličila iz oči. Ima prijeten vonj in nalogo odlično opravi. Vsebuje tudi izvleček marelice in askorbinsko kislino (C vitamin), ki je odličen antioksidant. Embalaža za 100ml je mala in priročna, edino kar me moti je to, da je embalaža tako čvrsta, da jo malo težko stiskam. Mogoče sem bolj navajena na micelarne vode z embalažami iz tanjše plastike, ki so lažje za uporabo. Kupiš jo lahko tu, kjer lahko dobiš dve flaški po 250ml za ceno ene! :)

Uriage Roséliane krema proti rdečici*
Zadnjih nekaj mesecev se bojujem z zoprnim in res vztrajnim ekcemom na desnem licu. Predvidevam, da se mi je pojavil zaradi stresa. Moti me, ker me včasih srbi, pojavile so se mi tudi majhne izboklinice, koža je rdeča in zelo izsušena. Tale krema je prišla kot po naročilu, saj sem iskala ravno nekaj takšnega. Uporabljala sem jo zvečer, pred spanjem. Je zelo lepo mazljiva in lepo diši. Je malo gostejše teksture in deluje bolj hranljivo, tako da je za podlago pod ličila verjetno ne bi uporabljala. Vseeno ne masti kože ampak jo lepo nahrani in pusti žametno mehko. Vsebuje med drugim tudi karitejevo maslo, izvleček repe (vsebuje vitamine A, C in E), izvleček ginsenga, ki deluje poživljajoče in izvleček morske trave, ki deluje antioksidativno in proti rdečici, psoriazi in ekcemu. Uporabljala sem jo približno en teden in opazila, da se moj ekcem počasi manjša. Takrat sem se osredotočila bolj na hidratacijo ekcema, saj je bila na tem delu koža res izsušena, in tudi izdatno vlaženje pred nanosom pudra ni preprečilo, da ne bi luskice čez čas pokukale skozi. Tako da sem ga napadla z vsemi vlažilnimi kremami, serumi in maskami, skratka vsem kar mi je prišlo pod roko. Zaradi tega sem uporabo kreme malce prehitro opustila, tako da se rdečice okrog ekcema nisem še čisto znebila. Mislim, da bo najbolje da tole kremo kobiniram z vlažilnim serumom (trenutno uporabljam Vichy Aqualia Thermal serum) in La Roche Posay Cicaplast kremo, ki baje pri ekcemih dela čudeže. Roséliane kremo lahko kupiš tu.

Si že preizkusila Uriage kozmetiko? :) Moj prvi vtis je zelo dober, zagotovo si privoščim še kaj. :)

Lepo nedeljo ti želim!
Nina xx

*PR vzorci.
SHARE:

1 comment

  1. Z ekcemom se tudi jaz soočam, če ne poskrbim za kožo ali če kdaj pozabim nanesti kremo. Sicer uporabljam drugo kremo, vendar bom imela v mislih tole, če bo trenutna prenehala učinkovati :) xx Maja

    ReplyDelete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig