Tuesday, September 13, 2016

Review: AVON Color Eyeshadow Primer


Pred časom sem na Salma.si naročila nekaj Avonovih stvari. Med njimi je bil tudi tale primer za senčila, o katerem sem prebrala kar nekaj priporočil mojih soblogerk. Še ena dobra stran tega izdelka? Kupila sem ga za pičlih 2,70€. Drobiž!

Imela sem že namen kupiti Urban Decay originalni Potion, ampak sem si rekla, da bom najprej preizkusila tega, da vidim kako se obnese za osebno uporabo. Tekstura je lahka, kot nekakšen mousse, mislila sem, da se bo zelo lepo nanašal a sem imela kar nekaj problemov. Mazal se je sem ter tja, nikakor ga nisem mogla lepo zblendat, na koncu je na vekah nanos izgledal patchy. Bila sem kar razočarana. Mislila sem, da mogoče pač ne deluje kot bi moral na mojih vekah in sem ga preizkusila še na prijateljici. Ista zgodba. Žal nisem navdušena in ne razumem zakaj pri meni ne deluje tako lepo kot pri ostalih. Pričakovala sem nekaj res dobrega za tako malo ceno, ampak ga po tistem nisem uporabila več.


Trenutno uporabljam Urban Decay Original Potion, ki se mi zdi, da deluje super, lepo se vpije in nanaša, sicer me aplikator malce moti, ker ga ne uporabljam zase ampak za stranke in moram spet uporabljati aplikatorje za enkratno uporabo, saj se trdno držim svojih higienskih pravil in ne mažem strank kar vsepovprek z istimi maskarami in glosi in tako naprej. Še bolj bi mi bil pri srcu če bi bil v tubici brez aplikatorja. Poleg tega sem imela priložnost preizkusiti tudi MAC Paint Pot, ki me je popolnoma navdušil. Priporočam! Bi pa z veseljem preizkusila še Too Faced Shadow Insurance, prvič sem ga opazila v tutorialih Linde Hallberg, prav tako pa mi ga je priporočila tudi prijateljica iz kozmetične šole.

Kateri je pa tvoj najljubši primer za senčila? :)
LP, Nina xx
SHARE:

11 comments

  1. Glede na to, da mi je bil Avonov boljši kot MAC Paint Pot, UD Potion in TF Shadow Insurance + si ga kupila na Salmi, kjer so nekatere dobile s sumljivim rokom ...
    Imam zelo mastne veke, če mogoče zato bolje deluje pri meni. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogoče, ampak do sedaj sem že dosti stvari naročila na Salmi in mi je bilo vedno vse ok. Bom pa preverila rok še enkrat. Boljši ti je bil od vseh teh treh, seriously? :D Jaz mastnih vek niti nimam, tudi ne uporabljam primerja veliko zase, ker ne nosim senčil vsak dan, ko ga pa že bi pa rada da mi je kul. :D

      Delete
  2. Zanimivo. Meni je Avon dober, ampak mi ga ni čez MAC Prep+Prime bazo. Mogoče poskusi z novo rundo Avona, kot je Gabi rekla... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogoče bi res mogla probat še enkrat ja, saj glede na to kako poceni je ne bom veliko izgubila. :) Res mi je bilo čudno ker je bil res vsem tako super, meni pa ne. :/

      Delete
  3. Jaz sem ga dobila lani na konferenci, pa imam podobno izkusnjo kot ti. Sencila se ful tezko blendajo cez njo in izgledajo patchy. Mene zal ni prepricala.

    ReplyDelete
  4. Jaz sem ga dobila lani na konferenci, pa imam podobno izkusnjo kot ti. Sencila se ful tezko blendajo cez njo in izgledajo patchy. Mene zal ni prepricala.

    ReplyDelete
  5. Jaz sem tudi fanica Avonovega, imam pa trenutno tudi UD Original. Če ti kaj pomaga, jaz sem ugotovila, da moraš Avonovega nanašat s prsti. Če ga nanesem res malo količino in zelo hitro zblendiram s prsti po veki, potem je super. Se enakomernor razporedi in posuši. Z čopiči je pretežek nanos in posledično tudi bolj neenakomeren. Na primer UD pa lahko nanašam veliko in se vseeno vse posuši na veko v enakomernem sloju. Meni je npr. pri Avonu všeč, ker prekrije vse mini kapilare in obarvanost veke, kar pa mi manjka pri UD. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, potem preizkusim še nanos s prsti, čeprav mislim, da sem probavala oboje (s čopičem je bilo sploh grozno) in je bilo isto. To mi je pa všeč pri MAC Paint Potu ker tako lepo zakrije kapilare in neenakomerno obarvanost, lepo se namaže, senčila pa zdržijo zelo dolgo in se nič ne razmažejo...

      Delete
  6. Jaz uporabljam Avonovega že 3 leta in sem zadovoljna z njim. Nanesem ga s prsti in zelo malo. Če ga nanesem preveč se paca, tako kot si opisala. Zato ga uporabljam v manjši količini. Slabost je edino to, da ko mi dolgo stoji odprt postane pacast. In potem ga vržem stran in naročim novega. Edino to je fajn, da je poceni :)

    ReplyDelete
  7. Jaz sem tudi zadovoljnaz njim, ga nanašam res malo, dobro počakam da se vsede v kožo. Sicer neke razlike v tem,d a izvleče iz kakih bolj slabih senčk več pigmenta nisem ravno zaznala pri sebi, mi je pa ok, kar se tiče nevtralizacije in pa res dobro zdrži potem vse na vekah. Sem pa sedaj ga kar malo pozabila,si dam kar malo concealerja gor pa je :)Sliiikicaaa:)**

    ReplyDelete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig