Wednesday, November 23, 2016

Review: AVON true colour perfectly Matte Lipsticks


S tole objavo sem zelo pozna, saj so Avon True Colour Perfectly Matte šminke to poletje sejale pravo evforijo po slovenskih revijah in lepotnih blogih. Dobile so celo Grazia lepotno nagrado in nagrado slovenskih lepotnih blogerk.

Za pokušino sem dobila tri odtenke in sicer (od zgoraj navzdol) Au Naturel, Ruby Kiss in Pure Pink.
Pure Pink je zelo lepa pink barva, nosila sem jo nekajkrat za v službo, a ima že skoraj malce neon finiš, zaradi česar je kasneje nisem več toliko nosila, saj imam raje bolj umirjene vsakodnevne rožnate barve. Au Naturel mi žal ne odgovarja, saj je ravno take nude barve, ki mi nikakor ne pristajajo. Ruby Kiss pa je zelo lepa rdeča barva z rožnatim podtonom, bi rekla skoraj češnjevo rdeča. Ta mi je bila naravnost čudovita. Sicer sem ena izmed tistih, ki niso dovolj pogumni, da bi rdečo šminko nosili čez dan, ampak jo z veseljem nosim zvečer. Skoraj imam občutek, da se nanaša najlepše od vseh, ima zelo lep mat finiš, a ne izsušuje ustnic. Na ustnicah ima nekakšen žameten občutek, ne 'krvavi' v gubice okrog ustnic, ter dolgo zdrži. Vse so zelo pigmentirane, a sem pri Au Naturele in Pure Pink opazila, da se usedata v linije in ob nepazljivem nanosu izgledata malce patchy. Pri Ruby Kiss tega nisem opazila.

Na izbiro je več odtenkov, kar 15 različnih, z veseljem bi recimo preizkusila še Berry Blast, izgleda kot popoln odtenek za jesen. Za več swatchev in bolj podroben review priporočam ogled Petrine in Sarine objave.

Nina xx

*PR izdelki.


SHARE:

3 comments

  1. Mislim, da si do zdaj najbolje opisala finiš - žameten :). Tudi sama sem ugotovila, da se temni odtenki lepše nosijo oz. usedejo na ustnice. Meni je Au Natural en najlepših. Moraš pa res imeti bolj topel podton za ta odtenek.
    Hvala za omembo ;) <3

    ReplyDelete
  2. Luštne so, roza je ena mojih ljubših. Upam, da dobijo s časom tudi kakšne nove odtenke :) Hvala ti za link.

    ReplyDelete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig