Saturday, November 19, 2016

Review: La Roche Posay Effaclar Duo+ Unifiant & GIVEAWAY!


La Roche Posay Effaclar Duo je bila nekaj let nazaj zame nepogrešljiva kremica, s katero sem uspešno nadzorovala izbruhe mozoljčkov. Na žalost so jo zamenjali z Effaclar Duo+, ki mi ni prav nič odgovarjala in mi je izbruhe mozoljev še poslabšala. Res se mi je zdelo škoda, saj je bil Effaclar Duo moj must have izdelek.

Ravno zaradi tega sem bila radovedna, kako bi na mojo kožo vplival teniran Effaclar Duo+ Unifiant, zato sem ga z veseljem preizkusila, ko se mi je ponudila priložnost. Effaclar Duo+ Unifiant obljublja korekcijo nepravilnosti, kožnih madežev, in poenotenje polti. Uporabljaš ga lahko torej za dnevno nego proti kožnim nepravilnostim ter obenem za dnevno podlago, saj deluje kot BB krema.

Preizkusila sem odtenek Light, ki je zame žal malce pretemen, kot sem opazila tudi pri nekaterih drugih blogerkah. Žal ni ravno popoln odtenek za nas, Sneguljčice. Nanaša se lepo, ponavadi sem ga zmešala z malce vlažilne kreme, da sem ga zredčila in prilagodila mojemu tenu kože. Lepo se zblenda, ne zgleda patchy, koži da zelo lep sijaj, poleg tega pa vseeno zgleda naravno, saj (vsaj pri meni) ne prekrije popolnoma vseh nepravilnosti, po enem nanosu sem opazila da je bilo opaziti še malce rdečice na ličkih, ampak me to ni motilo, saj mi je bil tak rezultat všeč. Konec koncev izdelek ni tekoči puder, ampak tenirana kremica. Ponavadi sem ga še utrdila s pudrom v prahu, saj nanos ni bil popolnoma mat, kar preferiram. Glede učinka na nepravilnosti žal ne moram komentirati, saj v zadnjih nekaj mesecih nisem imela težav z res hujšimi mozolji in sem imela srečo, da je bila koža razmeroma čista (upam da traja!).

Zelo vesela sem bila dejstva, da mi Unifiant ni povzročil kakšne reakcije kot njegov starejši bratec Effaclar Duo+. Ima zelo prijeten vonj, med sestavinami pa vsebuje niacinamid, oziroma vitamin B3, ki učinkuje proti povečanim poram, neenakomernemu tenu kože ter pomaga zaustavljati škodo prostih radikalov; salicilno kislino, ki spada pod beta hidroksi kisline in se pogosto uporablja v izdelkih za mastno in aknasto kožo, saj deluje keratolitično; poleg tega vsebuje tudi cink, katerega prav tako velikokrat najdemo v takšnih izdelkih, saj je zelo učinkovit v boju proti mozoljem; vsebuje pa tudi koristne maščobne kisline: oleinsko in linolno kislino.

Moje edine pripombe na račun tega izdelka bi bile dejstvo, da je najsvetlejši odtenek pretemen za ljudi z zelo svetlo kožo (čeprav razumem, da je verjetno zelo težko določiti kakšna odtenka zbrati za svetlo in za temno verzijo, če sta na voljo samo dva) in ga moram zato vedno redčiti s svetlejšim pudrom ali z vlažilno kremo, ter to, da je po nanosu treba še malo počakati, da se popolnoma vpije. Zelo mi je všeč lesk, ki ga da koži, saj izgleda zelo zdrava in sijoča.

Kupiš ga lahko v lekarnah in v nekaterih spletnih trgovinah, cena se giblje okrog 16€, torej za kakšen € ali dva višje od Effaclar Duo+.

P.S.: Na moji FB strani poteka nagradna igra za odtenek Medium! 

Nina xx

*PR izdelek.

SHARE:

No comments

Post a Comment

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig