Monday, November 21, 2016

Review: Nivea Hairmilk Shampoo


Kot sem omenila že v nekaj objavah, rada menjam kozmetične izdelke in vsakič preizkusim nekaj novega. To pa ponavadi ne drži za šampon za lase, saj že dolgo uporabljam l'Angelica šampon za lase proti prhljaju z glogom in koprivo. Do sedaj je bil edini, ki se mi je pomagal znebiti prhljaja.

Ampak seveda ne morem iz svoje kože, da ne bi tudi na tem področju preizkusila nekaj novega. Nivein Hairmilk šampon za lase me je pritegnil, priznam, samo zaradi imena. Prvič sem ga videla na Aidinem blogu (Lippie Hippie), kupila sem ga v DMu. Odločila sem se samo za šampon, saj balzama ne uporabljam več. Raje namesto balzama uporabim olje za lase.

Niveino 'mleko za lase' obljublja regenerativno nego z mlečnimi proteini za suhe in poškodovane lase. Moji lasje so precej poškodovani, saj zanje žal ne skrbim tako lepo kot bi mogla. Med uporabo tega šampona za lase sem opazila, da so bili moji lasje po uporabi bolj mehki in svilnati, učinek mi je bil zelo všeč. Poleg tega ima zelo lep vonj, ki traja vsaj še 2 dneva po umivanju las. Z njim sem zelo zadovoljna, kar se tiče efekta na laseh, edino kar me moti je to, da se je spet malce pokazal prhljaj. Zaradi tega mislim, da bom naslednje raje ostala kar pri mojem preverjenem, saj prhljaja res ne maram.

Tistim, ki s prhljajem nimate težav in iščete negovalen šampon za lase pa zagotovo priporočam, da preizkusite tega, ne bo vam žal. :)

Nina xx
SHARE:

1 comment

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig