Saturday, December 24, 2016

Review: Green Line Clear Active line


Slovenska kozmetična znamka Green Line je pred kratkim prenovila svojo Clear Active linijo, ki ima sedaj res prisrčen dizajn. Pred tem njihovih izdelkov nisem imela, razen ene čistilne pene iz ene druge linije, se sploh ne spomnim več katere. Ko sem videla reklamo za tole prenovljeno linijo, priznam, me je najbolj pritegnila ravno zaradi luštne embalaže. Rekla bi, da sem kot sraka, ki jo vleče k vsemu zlatemu, mene pa pač k vsemu rozastemu. :)

Na Click2Chic sem naročila 2 izdelka: micelarno vodo in osvežilni tonik. Kasneje pa sem v DMu kupila še čistilno emulzijo, ki je bila še znižana. Cene so zelo dostopne, gibljejo se okrog 4€, vsi izdelki pa so razviti in narejeni v Sloveniji.


Čistilna emulzija, ki deluje kot trije izdelki v enem, torej tonira, ter odstrani ličila iz kože in oči (jaz bi mogoče raje rekla 2 v 1 - čiščenje in toniranje), vsebuje izvleček lotusa in morskih alg, ima zelo nežen in prijeten vonj. Navdušeno sem jo kupila v DMu, ko je bila še znižana in mislim, da sem za izdelek dala malce manj od 3€, kar je res drobiž. Čistilne izdelke uporabljam vsak dan in sploh za kakšne gele, pene ali za kakšen dober cleansing balm res z veseljem dam tudi čez 20€, če vem da ga bom imela za dolgo in da mi bo dobro služil. Tale čistilna emulzija je sicer zelo poceni, in priznam da z njo nisem bila zadovoljna tako kot sem upala. Po čiščenju obraza si ponavadi obraz obrišem še z rokavičko (kupim jih v JYSKu za 1€), in na njej vedno ostanejo še ostanki ličil. Z mojim Clinique Take The Day Off cleansing balmom sem dosti bolj zadovoljna, tako da trenutno tole Green Line emulzijo uporabljam za double cleansing. :) Naročiš jo lahko tu za 3,89€.


Tole micelarno vodico sem že skoraj porabila, saj jih uporabljam vsak dan, za odstranjevanje očesnega makeupa, pred uporabo čistilnega gela, za odstranjevanje šminke, itd. Je izjemno priročen izdelek in ne morem brez njega. Tako da jih tudi hitro menjam, saj z veseljem preizkusim kakšno novo, ko jo porabim. Tale vsebuje rožno vodo pomarančnih cvetov in zelo lepo diši. Lepo odstrani ličila, recimo če nosim senčila in eyeliner, si očesni mejkap najraje odstranim najprej z micelarno vodo, da si ne mažem vsega po obrazu in na koncu izgledam kot rudar. :) S tole sem zelo zadovoljna, saj mi ne draži oči in je zelo cenovno ugodna. Naročiš jo lahko tu za 4,29€.


Iskala sem predvsem nežen tonik, brez alkohola, saj sem v preteklosti imela slabe izkušnje z alkoholnimi toniki. Tale tonik vsebuje aloe vero, ki pomirja kožo in hamamelis, ki deluje adstringentno ter oža pore. Uporabljam ga vsak dan, razen ob dnevih, ko je moja koža suha in polna nepravilnosti, ko se raje zatečem k Pixi Glow Tonic. Všeč mi je, ker je nežen do kože, nekajkrat sem ga uporabila tudi že na očeh ker sem ga ponesreči zamenjala za micelarno (imata skoraj isto embalažo), pa me ni nič peklo ali dražilo. Isto kot micelarna ima lep, nevsiljiv vonj in je zelo dober izdelek za tako nizko ceno. Naročiš ga lahko tu za 4,29€.

Zaenkrat mi je linija Clear Active všeč, pozdravljam tudi to, da nudijo različne izdelke za različne tipe kože. Zagotovo preizkusim še kakšen izdelek.

Lepe praznike! :) 
Nina xx
SHARE:

2 comments

  1. Ta kolekcija me še vedno mika - čeprav je niti najmanj ne potrebuejem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, kakšno micelarno si lahko vseeno privoščiš, vedno pride prav pa res imajo cenovno ugodne! ;)

      Delete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig