Wednesday, February 8, 2017

Boo Haul


Za tale nakup sicer nisem planirala pripraviti posebne objave, ampak sem jo preprosto morala, ko sem odprla paket in videla kako lepi so Boopacks izdelki, katere sem naročila! Mislim, da sem dobesedno že celo zimo na lovu za preprosto kapo, v točno takšnem stilu kot na zgornji sliki. Celo zimo! Med krajšim potepom po Birminghamu januarja sem prečesala vse možne trgovine, od Primarka, do River Island, Forever 21, New Look, in tako naprej, a nobena ni bila popolna. Potem pa sem se spomnila, da sem na Boopacks Insta Story enkrat videla preproste kapice v takšnem stilu, kot si želim. Ko sem prišla nazaj, sem jih takoj kontaktirala, izbrala sem si eno roza in eno belo (moje barve, hihi), zraven pa še eno cross body torbico v bledo rožnati barvi, ki je bila na moji wishlisti že nekaj časa, pa še znižana!Njihovi ruzački na vrvico, s katerimi so zasloveli, so sicer zelo lepi, a so me najbolj pritegnile te mini torbice s paščki za čez ramo, so bolj moj stil. Top! Nagledano sem imela že roza torbico iz semiša, a je bila razprodana, tako da sem se odločila za drugo verzijo. V notranjosti ima še majhen predalček, kamor lahko daš telefon ali pa ključe. Trak lahko prilagodiš, da je krajši ali daljši. Kako so luštne! Najraje bi kar še kakšno. :) Punce pri Boopacks so res izjemno prijazne in ustrežljive, tudi če gre kaj narobe, jim je zadovoljstvo stranke najbolj pomembno, tako da se res potrudijo. Z vsemi tremi izdelki sem zelo zadovoljna, zima se sicer počasi že poslavlja, ampak mislim, da je lepa kapa dober dodatek tudi v manj hladnih mesecih v začetku novega leta. :) Poleg tega sem izjemno vesela, da lahko podprem mlado slovensko podjetje! Toplo priporočam, da preveriš njihove stvari tu, trenutno imajo kar nekaj stvari znižanih, saj se pripravljajo na pomladno kolekcijo. :) 

Nina
xx






SHARE:

5 comments

  1. Replies
    1. Res so kjut, pa tako mehke! :) Imajo še črne in modre, mislim da so po 15€, zdaj imajo pa še popust. :)

      Delete
  2. Meni so pa Booflaps všeč. <3 Nekega lepega dne, ko bom imela dovolj denarja na računu, si bom tudi jaz privoščila en nakup. :D

    ReplyDelete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig