Sunday, February 19, 2017

How To Get Your Beauty Sleep



Vsakemu se včasih zgodi, da nam primanjkuje spanca. Včasih pomaga jutranja kavica, včasih pa se utrujenosti kar ne moremo otresti. Meni se to največkrat dogaja zaradi stresa, ko zvečer ne morem zaspati, zjutraj pa sploh ne morem vstati. Velikokrat me muči tudi dejstvo, da fant za službo vstaja ob enih zjutraj, tako da se velikokrat hkrati zbudim tudi jaz, potem pa ne morem zaspati nazaj. Kako si pomagam v takšnih primerih? Preberi spodaj. :)

Ko pride do tega, da ne morem zaspati, ura pa je že polnoči ali 1, 2 zjutraj, se rada poslužujem naslednjih stvari:

SLEEP BALM (Anatomicals, Badger)
Trenutno uporabljam Anatomicals Sleep Balm, majhen lonček olja v trdni obliki, ki diši zelo pomirjujoče. Nanesem ga na senca, včasih tudi nad ustnice. Podarila sem ga tudi očetu, ki ima velikokrat težave s spanjem in ga je že praktično porabil.

TELOVADBA
Dobro, če se zbudim sredi noči, mi to ravno ne pade na pamet, mi pa telovadba vedno pomaga zaspati saj me utrudi in zvečer tako lažje zaspim. Zadnje čase se telovadbi žal ne posvečam dovolj, zato tudi slabše spim. Komaj čakam tapravo pomlad s toplimi temperaturami, ko bo super za telovadbo na prostem.

SPREHOD
Pri meni sprehod pride v poštev zvečer, ponoči pa ravno ne, ker sem prevelika boječka in mi je malce strašno se sprehajati zunaj ob tako poznih urah. :) Vseeno ni nič takšnega, super je sploh če imaš hišnega ljubljenčka in ga lahko sprehajaš, poleg tega pa se sprehodiš še sam. Če pa ga nimaš (kakor midva), se lahko odpraviš na kratek ali pa daljši sprehod čisto sam ali pa s seboj vzameš slušalke in si predvajaš kakšno avdio knjigo. Name so vedno najbolj pomirjujoče delovale Harry Potter avdio knjige, tiste verzije katere bere Stephen Fry. Kot da bi mi nekdo bral pravljico. :)

TUŠ
S tušem imam vedno tak love/hate odnos, 100% se še kdo najde v tem... Ko vem, da moram pod tuš, si umit lase in te stvari, se mi najbolj ne da, kot da bi bilo neko grozno opravilo. Mi pa ravno v takih primerih, ko se rabim sprostiti, tuš na koncu najbolj pomaga. Pomaga mi tudi, ko sem bolna in dan ali dva ležim v postelji, nato pa se stuširam in se počutim kot nov človek. Nekaj je na tem, ko pridem izpod tuša se počutim sproščeno, čisto, pomirjeno, kar malce me uspava. Še bolj mi pomaga, če uporabim kakšen tuš gel ali losjon za telo s pomirjevalnimi eteričnimi olji. Nekaj časa nazaj sem imela tudi nek tuš gel prav namenjen za pomiritev pred spanjem, pa se žal ne spomnim več katere znamke, bi bila vesela kakšnega priporočila. :)

LAHKA VEČERJA
Zagotovo si ne delam nobenih uslug, če se ob 23h ali ob polnoči čisto napokam s kakšno nezdravo hrano. Bolj mi ustreza da kakšno uro ali dve pred spanjem pojem nekaj dobrega, hranljivega in ne preveč težkega, da me kasneje ne boli želodec.

VEČERNA LEPOTNA RUTINA
Tudi na tem je nekaj lepega, tistih 15 minut, ko si očistim mejkap, očistim obraz, nanesem tonik, serum, vlažilno kremo, regenerativno olje. Mojih 15 minut. :)

BRANJE KNJIG
To si lahko vsak razlaga po svoje, nekaterim pomaga dobra knjiga, da jih uspava, nekaterim pa nezanimiva, da potem zaspijo od dolgčasa. :) Pri meni je ravno obratno, dobra knjiga me uspava, slaba pa ne. Branje se mi vedno zdi najboljša rešitev, da lažje zaspim, tako da imam na nočni omarici vedno dve do tri knjige, ki me čakajo, da jih preberem. Najraje berem trilerje v stilu Gillian Flynn (Gone Girl, Dark Places, Sharp Objects), trenutno pa berem The Night Manager, ki jo je napisal avtor vohunskih romanov John le Carré. Najprej sem gledala serijo, ki me je popolnoma navdušila, potem pa sem se lotila še knjige. :) Zelo, zelo pa priporočam tudi poslušanje kakšne dobre avdio knjige, sploh kakšnih v stilu Harryja Potterja, nekaj fantazijskega, mogoče ne ravno kakšnih grozljivk, meni osebno verjetno ne bi pomagale zaspati.

DIHALNE VAJE
Ko sem bila mlajša sem se zmrdovala nad raznimi 'globoko zavzdihni' nasveti, saj se mi je zdelo popolnoma neumno, zdaj pa to popolnoma razumem. Že samo 5-10 zaporednih globokih vdihov ima neverjeten učinek name, saj mi pomaga, da se pomirim, da umirim plitko dihanje zaradi stresa ali živčnosti, res je neverjetno kako lahko že takšna preprosta stvar pomaga. Priporočam vsem, da si vzamete eno minutko, ko boste ali pod hudim stresom, ali ne boste mogli zaspati, in globoko dihate in se osredotočite samo na vaš dih. Zagotovo se boste potem bolje počutili.

ŠTETJE OVČK
Sliši se lahko otroščje ali neumno, ampak meni pomaga tudi to, da štejem ovčke. :) Zaprem oči, v glavi si predstavljam ovčke, ki skačejo čez ograjo in štejem. Včasih se vmes zmotim in kakšno številko spustim ali preskočim, ampak to je že znak, da se ne koncentriram več, in da me odnaša. Vredno preizkusa. :)

SKODELICA ČAJA
Ena mojih daleč najljubših stvari je, da si privoščim vročo skodelico zeliščnega čaja. Doma moram vedno imeti kamilico, meto, meliso ali kaj podobnega. Zame ima nekakšen nostalgičen pomen, saj sta dedek in babica vedno kuhala domač čaj, ko smo bili bolni ali slabe volje. Čaj ima preprosto nekakšen healing power in je praktično vedno prva stvar, katere se poslužim, če ne morem zaspati.

Upam, da so ti ti nasveti koristili in se poslužiš kakšnega, ko ne boš mogla zaspati. :) Bi bila pa zelo vesela, da z mano deliš česa se poslužuješ, ko se ti ne spi?

Lepo nedeljo!
Nina
xx
SHARE:

4 comments

  1. Super nasveti. In se strinjam z naštetim. Meni noro pomaga tudi, da kakšno uro pred spanjem ne gledam v elektroniko. Je pa to priznam, misija nemogoče. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Ana! :) Ja, sem že mislila dodati, ampak temu se tudi sama izjemno težko upiram, totalna misija nemogoče, pa bi verjetno precej pomagalo. :D

      Delete
  2. Odlični nasvetki :) Skoraj vse sem kdaj pa kdaj že preizkusila tako, da vem, da učinkujejo :D Mi je pa v veliko pomoč, da sem počasi premikala uro in vse hitreje se odpravila v posteljo. Tako, da sedaj spim že ob 10. uri :D kot kokoške :D (+Noro lep in super blog imaš!)

    ReplyDelete
  3. O hvala Špela, res lepo od tebe! <3 Jaz se tudi trudim, da grem okrog 10h spat, zadnje čase mi večinoma uspeva. :D In res neverjetno kako (kakršnakoli) telovadba pomaga, praktično sama od sebe padem v posteljo. xD

    ReplyDelete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig