Tuesday, February 14, 2017

Winter Lip Care


Pozimi so ustnice vedno na udaru. Mraz, veter in suh zrak jim zagotovo ne delata nobenih uslug. Moje vsako zimo postanejo razpokane in suhe, zato se jim rada posvetim malce bolj. Vedno moram v torbici imeti kakšen balzam za ustnice v stiku, najpogosteje so to Labello balzami.

Hydro Care sem to zimo skoraj popolnoma porabila, saj mi je všeč občutek na ustnicah ter nežen, nevsiljiv vonj. Poleg tega ima zaščitni faktor 15, kar je super, saj velikokrat pozabimo na zaščito ustnic pred soncem. To je najpomembnejše recimo na smučiščih, ko smo izpostavljeni soncu in nas rado opeče po obrazu. Poškodb na ustnicah ni za podcenjevati. 

Labello Blackberry Shine* je za tiste, katerim je všeč da balzam za ustnice poleg vlage da tudi nekaj barve in leska. Sama nisem med temi, saj imam najraje čisto preproste balzame, brez kakšnih bleščic ali obarvanosti. Je pa res da vsi Labello sadni balzami dišijo zelooo lepo. :)

Nekajkrat, sploh ko so ustnice v najhujšem stanju, jim privoščim nežen piling. Lani sem največ uporabljala piling, ki sem ga našla v H&Mu na njihovem lepotnem oddelku. Nagledane sem sicer imela Lush pilinge za ustnice, a me je ta preprosto premamil s čudovitim vonjem, ki ga sploh ne znam opisati. Vsebuje vitamina E in B5, mandljevo olje in sladkor. Ču-do-vi-to! Ceno si lahko pogledaš tu.

Moja najbolj uporabljena izdelka to zimo sta zagotovo bila Labello Hydro Care (za na poti) ter Nuxe Reve de Miel balzam v lončku (za pred spanjem). Zakaj tako obožujem Reve de Miel sem na kratko opisala že v objavi o najljubših izdelkih leta 2016 tu, uporabljala sem ga največ, ko sem bila bolna, saj sem imela res grozne ustnice, sedaj pa ga uporabljam vsak večer pred spanjem. Čaka me na nočni omarici, med mojimi izdelki za večerno nego, nanesem si ga na ustnice in v kotičke ustnic, da preprečim kakšno neprijetno izsušenost tega občutljivega dela, zjutraj pa se vedno zbudim z lepimi, mehkimi ustnicami. Izjemno mi je všeč tudi vonj, svež, citrusen in omamen. Občutek na ustnicah mi je zelo všeč, po nanosu nekaj časa še 'sedi' na ustnicah, kot nekakšna hranljiva maska za ustnice. :)

V kolekciji izdelkov za ustnice imam tudi Labello Lip Butter* lončke, s kokosom in z brusnicami. Imam jih v makeup kitu, ter jih uporabljam za ličenje strank. Zadostuje že majhen nanos, ki ga iz lončka zajamem s higiensko spatulo, ter nanesem pred ličenjem ustnic. Oba dišita čudovito!

Mislim, da kar se tiče balzamov v stiku, sem vedno uporabljala le Labello, družinska klasika pač. :) Bi pa z veseljem preizusila še Carmex in Blistex, se lahko primerjata?

Kateri izdelek za ustnice je pa zate nepogrešljiv v mrzlih mesecih? :)

Nina
xx

*PR izdelki.
SHARE:

3 comments

  1. Nuxe je zakon! ;) labelle pa se že par let izogibam. Niso najbolj bleščeči v sestavinah in negi. Opažam, da odkar imam balzame brez parafina ne vem več kaj so suhe in razpokane ustnice. ;)
    Upam, da nas pomlad še ne zapusti prehitro :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bi bilo super, če bi obstajal en Reve de Miel v stiku? Nuxe, make it happen! :D

      Delete
    2. Obstaja, samo baje ni tolk dober kot tale v lončku. Jaz imam v stiku Medex in Biobazo, oba sta resnično top.

      Delete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig