Friday, March 31, 2017

Review: Vichy Idéalia Peeling + GIVEAWAY!



Vichy Idéalia Peeling je med novejšimi izdelki v Idéalia liniji. Je nekakšen tonik, oziroma tretma z glikolno kislino, Hepesom, izvlečki kombuče (fermentirani črni čaj) ter polifenoli borovnic. Kot že samo ime pove, naj bi se uporabljal zvečer, pred spanjem, kot del večerne rutine. Nanesemo ga na čisto kožo z vatko, ne izpiramo. Obljubljen rezultat? Sijoča koža, poenotena polt, obnovljena in zglajena tekstura kože. Ker vsebuje AHA kisline (glikolna kislina v 4%), je obvezna uporaba zaščitnega faktorja vsako naslednje jutro po uporabi, ter na splošno izogibanje soncu. 

Uporabljam ga že približno mesec dni, mogoče še več, kot del moje večerne nege kože. Navodila pravijo, da ga uporabimo vsak večer, a se tega ne držim. Po eni strani zato, ker včasih enostavno pozabim, poleg tega sem s tem izdelkom prvič bolj pogosto uporabljala AHA kisline in sem želela začeti počasi, da vidim, če moji koži sploh ustrezajo. Izdelek je v zelo lepi embalaži, temno rdeči stekleni flaški z belim pokrovčkom. Pri uporabi enostavno nakapam majhno količino na vatko ter nanesem na obraz, izogibam se področju oči. Uporabim tudi vlažilni serum s hialuronsko kislino in C vitaminom ter občasno šipkovo olje. Zjutraj kot del jutranje rutine vedno uporabim kremo z zaščitnim faktorjem (Vichy priporoča SPF 15, jaz uporabljam LRP Anthelios XL SPF 50). Zaščitni faktor mora vedno biti del nege, ko uporabljamo izdelke z AHA ali BHA kislinami, trenutno pa je sonček že tako ali tako precej močan, tako da se raje lotim sončnih krem čimprej. 

Nekaj malega o sestavinah:


  • Glikolna kislina: glikolna kislina je ena izmed najbolj poznanih AHA (alfahidroksi) kislin. Njena naloga v tem izdelku je, da lomi vezi med celicami in na tak način izvaja blag kemični piling. Koncentracija je 4%, kar je normalno pri izdelkih za domačo uporabo. Ob redni uporabi odstranjuje odmrle kožne celice, ter tako odkriva lepšo, mehkejšo, skratka obnovljeno sijočo kožo. Poleg tega deluje kot vlažilec kože. 

  • HEPES: H.E.P.E.S. oziroma hydroxyethylpiperazine ethane sulfonic acid je kemijska molekula, ki deluje kot buffering agent oziroma stabilizator, torej snov z nevtralnim pHjem, ki se uporablja v izdelkih z močnejšimi kislinami za stabiliziranje pHja, zato ga boste velikokrat našli v kombinaciji z glikolno kislino, kot tudi v Idália Peeling.

  • Izvleček fermentiranega črnega čaja: fermentiran črni čaj oziroma kombuča je bogat z antioksidanti in vzdržuje vlago in elastičnost kože.

  • Polifenoli borovnice: polifenoli, ki se nahajajo v borovnicah, so vrsta antioksidantov, ki skrbijo za zaščito kože pred oksidativnim stresom.

  • Mineralizirana termalna voda Vichy: mineralizirana termalna voda Vichy deluje na kožo pomirjevalno. 


Nisem ravno vedela kaj pričakovati od tega izdelka, a zadnjih nekaj tednov opažam, da imam dosti manj težav s suho povrhnjico, tistimi majhnimi luskicami, ki delajo toliko preglavic pri nanosu pudra. Tudi če izdelka ne uporabljam vsak večer, se mi zdi, da imam kožo lepo gladko in brez luskic. Poleg tega ima zelo lep in prijeten vonj po jasminu in zelenem čaju. Pred spanjem uporabljam tudi vlažilni serum s hialuronsko kislino in vitaminom C, ter tako skrbim tudi za vlaženje kože. Bala sem se, da mi bo Idéalia Peeling izsušil in iritiral kožo, saj je med sestavinami na drugem mestu denaturirani alkohol, a do tega ni prišlo. Čeprav pri Vichy pravijo, da je zdelek primeren za občutljivo kožo, je to mogoče razlog za previdnost pri tistih, ki so na alkohol zelo občutljivi. Izdelek je načeloma primeren za vse tipe kože, je hipoalergen in dermatološko testiran, a pri ljudeh z občutljivo kožo in netoleranco na alkohol se vseeno splača malce previdnosti. 

Res sem vesela, da sem se končno malce poglobila v kisline in začela uporabljati izdelke z AHA kislinami. Popolnoma sem naveličana mehanskih pilingov, saj tudi če najdem enega z delci, ki hkrati niso preredki in preveliki, ali pa umetni (ki so slabi za okolje), še vedno ne maram učinka na kožo, saj imam vedno občutek, da mi kožo izjemno ziritira in imam cel rdeč obraz, luskice pa so takoj spet nazaj. Mehanske pilinge sem v zadnjih dveh letih uporabljala zelo redko, mogoče enkrat na mesec ali na dva, pa vseeno nisem bila zadovoljna. Zato sem res vesela, da sem začela uporabljati AHA kisline, saj so preproste za uporabo, ter moji koži res pomagajo. Mehanskih pilinkov ne mislim uporabljati več. Prav tako ne raznih krtačk ali konjac gobic za obraz. S tem ne mislim, da so vsi načini mehanskega pilinga slabi, samo meni osebno pač ne ustrezajo. 

Če ste začetnice, kar se tiče kislin, priporočam izdelke z glikolno ali mlečno kislino. Glikolna kislina je predvsem najbolj poznana in najbolj raziskana, blaga a vseeno zelo učinkovita. Priporočam vsem, ki imate težave z luskicami in suho kožo, ampak vedno bodite previdne, saj morate, kot z vsako sestavino, tudi za AHA kisline ugotoviti, če vam odgovarjajo. Kljub temu, da Vichy narekuje da Idéalia Peeling lahko uporabljamo vsak večer, isto sem prebrala tudi v knjigi The Best Skin of Your Life Starts Here, avtorice Paule Begoun (ustanoviteljica znamke Paula's Choice), ki pravi da AHA kisline lahko uporabljamo vsak dan, bi za začetek priporočila raje 2-3x na teden, v kombinaciji z vlažilnim serumom ali kremo, zjutraj pa vedno uporabite zaščitno kremo z visokim SPF faktorjem! AHA kisline so super za glajenje kože in odstranjevanje nadležnih luskic, saj delujejo na površju kože, poleg tega pa jo tudi vlažijo. 

Bi te zanimala kakšna malce bolj podrobna objava o AHA in BHA kislinah? :)

Kakšne izkušnje imaš pa ti z njimi, priporočaš kakšne izdelke?

P.S.: Če bi rada tudi ti preizkusila Vichy Idéalia Peeling, poklikaj na mojo FB stran, kjer poteka nagradna igra! ;) 

Lep petek želim!
Nina xx

*PR vzorec.


SHARE:

1 comment

  1. Odlična objava res! Bi me pa zanimala bolj podrobna objava o aha in bha kislinah, ker se še ne spoznam tolko na njih in bi mi prav prišla.

    ReplyDelete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig