Thursday, April 20, 2017

My Daily Makeup


Moj dnevni makeup za v službo je ponavadi zelo preprost. Vstajam med 6h in 7h, zjutraj pa si rada vzamem čas za kakšen YouTube video, kavico, pri makeupu pa najraje kar malo pohitim. Tako je moj vsakodnevni makeup res minimalen, ne izgubljam časa s senčili in umetnimi trepalnicami, če si zaželim malce bolj poudarjen makeup se obrnem k eyelinerju. Pred ličenjem si seveda vzamem nekaj minut tudi za mojo jutranjo rutino nege kože, a o tem kdaj drugič. 

Trenutno za podlago uporabljam Catrice HD Liquid Coverage, sem že na polovici. Imam najsvetlejši odtenek, a jo moram vseeno mešati z drugimi podlagami in kožo pripraviti z vlažilno kremo in primerjem, saj mi na obrazu oksidira, kar pa samo po sebi ne izgleda lepo. Sicer mi je sam finiš zelo všeč, saj je zelo mat ampak hkrati ne izgleda cakey, ampak mislim, da je ne bom več kupila, ko jo porabim, zato ker me res moti oksidacija na obrazu, in bi z veseljem v prihodnosti našla en puder, ki bi mi bil super že sam po sebi.

Ko nanesem podlago in jo zabrišem z najljubšo Real Techniques Miracle Sponge gobico, si pod očmi nanesem še Collection Lasting Perfection korektor, o katerem sem pisala že tu. Tega prav tako zabrišem z gobico. Vse skupaj zaključim z Rimmel Stay Matte pudrom v kamnu, tega sem kupila že najmanj 4x in se vedno nekako vrnjem k njemu. Sicer mi je embalaža precej nerodna, ampak mislim, da sem na dobri poti. Kot se vidi na sliki, sem ga že skoraj porabila, pa mi embalaže še ni uspelo ponesreči spustiti na tla in razbiti! Bravo, jaz! :) 

Kar se tiče kontur in osvetljevalcev, se že nekaj časa zvesto držim Illamasqua Sculpting Duo v odtenku Lumos & Heliopolis. Izredno mi je všeč odtenek konture, saj ni oranžkast in ustvari res lepo naravno senco v konturah obraza. Osvetljevalec pa je nežen, a hkrati izredno lep. Priporočam nakup!

Pri rdečilih sem, priznam, precej impulzivna, saj jih menjam vsak dan. Najraje uporabim recimo L'Oréal Infallible Blush Paint paletke, o katerih pripravljam posebno objavo, se pa velikokrat poslužim tudi drugih, en izmed njih je MAC Sheertone Shimmer v odtenku Dollymix. Na ličkah ustvari res čudovit zdrav lesk, zahvaljujoč majčkenim bleščicam, odtenek pa je lepe nežno pink barve. 

Za obrvi že dolgo zvesto uporabljam Anastasia Beverly Hills Dip Brow Pomade v odtenku Taupe. Imela sem že Blonde, a je bil za moj obraz pretopel, Taupe pa ima nekakšen hladen podton, ki se super obnese z mojo naravno rjavo barvo las. Res si ne predstavljam boljšega izdelka za obrvi, izredno enostaven je za nanašanje, oblikovanje loka in končne oblike obrvi, zdrži cel dan, če se čez čas začne sušiti, v lonček preprosto kapnem nekaj kapljic za oči - super nasvet, ki sem ga dobila od prijateljice Mojce. 

Eyelinerja sicer ne uporabim čisto vsak dan, ampak zadnje čase, odkar večkrat nosim leče, dosti bolj pogosto. Trenutno uporabljam Maybelline Master Ink eyeliner, s katerim sem kar zadovoljna, saj je lepo pigmentiran, aplikator mi je načeloma všeč, mogoče bi mi bil še bolj všeč edino, če bi bil malce bolj ozek, ampak tu že malo kompliciram. 

Moja trenutna maskara je Lancome Grandiose, o kateri sem pisala že tu. Priznam, da sem bila nad njo na začetku navdušena, po nekaj mesečni uporabi, pa bolj in bolj vidim slabosti pred njenimi prednostmi. Še vedno čakam, da se začne malce sušiti, saj mislim, da bo potem nanos bolj enostaven, zdaj je še dosti mokra, tako da moram biti pri nanosu zelo pazljiva. Je pa res, da mi trepalnice izredno dvigne, podaljša in poudari, kar je velik plus.

Na koncu nanesem še šminko, že nekaj časa najraje uporabljam essense Longlasting Lipstick v odtenku 03 Come Naturally. Prisežem, da mora to biti moja najljubša in največkrat uporabljena šminka vseh časov. Večinoma menjam to in Sampure Minerals šminko v odtenku Iced Coffee, ki ji je sicer zelo podobna, a je mogoče malce bolj  nude/rjavkasta, brez izrazitega rožnatega podtona, kot ga ima Come Naturally. 

Brez katerih izdelkov si pa ti ne predstavljaš svojega dnevnega makeupa? :)

LP, Nina
xx
SHARE:

2 comments

  1. Vau, kaj je pa to za-ena znamka šmink? Prvič slišim, ampak odtenek je božanski. Imam polno podobnih favoritov <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz je tudi nisem prej poznala, sem na Cosmoprofu dobila tole šminko. :) Odtenek je res top!

      Delete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig