Monday, April 3, 2017

Review: 4 Kids And Us White and Black Shampoo Bar


Moram priznati, da sem ena izmed tistih lenob, ki se komaj spravijo pod tuš, pod tušem pa navadno nisem za kakšne 30-minutne maske, zakomplicirane rutine in dolgotrajna opravila. Ravno zaradi tega imam po dveh letih še vedno med osnutki nedokončano oceno LUSH Montalbano trdega šampona za lase, katerega sem se že zdavno znebila, a mi ni uspelo spisati dostojne ocene, ker sem bila za uporabo prelena (uporaba je bila precej otežena tudi zato, ker sem ga - zelo neumno - pod tušem vedno imela v kovinski posodici, kamor se je sčasoma zagozdil) in sem se vmes večkrat zatekla k navadni šamponom. Zaradi tega tudi nisem mogla dokončno oceniti, če mi je kaj pomagal zmanjšati mastenje las. Po dveh letih sem končno zbrala pogum in se odločila, da dam trdim šamponom za lase novo priložnost.

4 Kids And Us je znamka slovenske naravne kozmetike, s katero sem se prvič srečala predlani, ko sem v roke dobila enega izmed njihovih trdih mil. To milo sem dolgo časa uporabljala za čiščenje čopičev, saj jih najraje čistim s trdimi mili. Znamka je prvotno na trg poslala štiri izdelke: olje po sončenju, pomlajevalno kremo, mleko proti celulitu in mazilo za suho kožo. Vsi štirje izdelki so bili zelo pohvaljeni s strani lepotnih blogerk in strank. Od takrat so ponudbo razširili z raznimi trdimi mili za obraz, za lase in za telo, nekateri izmed njih so kar hitro postali kultni na socialnih omrežjih, kot na primer črno milo za globinsko čiščenje obraza.

Moje prvo naročilo sicer ni vsebovalo kakšnega izmed prvih štirih izdelkov, ampak sem si privoščila dva trda šampona za lase, belega proti prhljaju in črnega za mastne lase. Poleg sem dobila še trdo milo za obraz z zeleno glino, ki pa ga uporabljam - spet - za čiščenje mojih čopičev.  Tokrat sem si rekla, da se bom nekako prisilila, da bom šampona uporabljala zvesto in pogosto, brez goljufanja s tekočimi šamponi, pa mi vseeno ni uspelo. Sem namreč, kot že rečeno, lena in razvajena, ter si s tušem želim opraviti hitro in jedrnato. Pri trdih milih za lase pa to vedno nekako ne gre skupaj. Pri LUSH Montalbano trdem šamponu me je motilo to, da se žal ni dosti penil, čeprav je na prvem mestu med sestavinami vseboval SLS - zaradi tega tudi načeloma ne uvrščam LUSH med 'naravno' kozmetiko, saj se mi zdi, da kljub LUSHevim naravnim in svežim sestavinam v izdelkih SLS pri naravni kozmetiki nima kaj iskati.

4 Kids And Us trdi šamponi SLSa ali SLESa ne vsebujejo. Zaradi tega sem mogoče tudi podzavestno pričakovala, da se ne bosta dobro penila, ampak s tem ni bilo težav, uporabljeni penilec deluje super, beli šampon proti prhljaju se peni še celo malce bolj kot črni za mastne lase. Majčkeno me je motilo samo izpiranje, ko so moji lasje imeli tisti 'squeaky clean' občutek in me je malce skominalo, hihi. Zelo dobra stvar trdih šamponov pa je seveda to, da se jih tako malo porabi in zdržijo zelo, zelo dolgo. Ta dva šampona sem kupila že en čas nazaj, pa sta še vedno skoraj kot nova, uporabila sem jih že velikrat, pa se komaj kaj pozna, da sta rabljena. Na spletni strani pravijo, da majhna ploščica zadošča za 750ml tekočega šampona. Beli šampon proti prhljaju se, kot sem že omenila, zelo lepo peni, medtem ko se črni za mastne lase malce manj, a vseeno popolnoma dovolj, da z lahkoto umijem lase. Beli vsebuje jojobino olje, olivno olje, vitamin B5, belo glino, ter eterična olja evkaliptusa in rožmarina. Črni šampon pa vsebuje aktivirano oglje, kokosovo maslo, jabolčni kis, črno glino, eterično olje limone, vitamin B5, limonsko travo in ylang ylang. Ponavadi ploščici malce podrgnem v roki ter nanesem na lase, sem jih pa tudi že podrgnila direktno po laseh. Po spiranju in tistem malce motečem 'squeaky' finišu na mokrih laseh jih posušim na zraku, ko so suhi pa so lepo mehki in dišeči, ter popolnoma čisti.

Zadnje čase mi hormoni malce norijo zaradi prenehanja jemanja kontracepcijskih tabletk, tako da imam poleg prhljaja po dolgem času spet 'zabavo' z mastnimi lasmi, ki se mi zmastijo včasih že drugi dan po umivanju. Mislim, da mi zaenkrat nekako uspeva vse uravnotežiti s tema dvema šamponoma, ki jih uporabim enega za drugim. Še vedno se nisem 100% navadila na uporabo, ter včasih podzavestno uporabim kakšen drug tekoči šampon, ampak mi gre dosti bolje kot z LUSH Montalbanom. Opazila sem, da če kdaj v naglici namesto teh šamponov vzamem tekočega, se mi na lasišču takoj pojavi prhljaj, če pa jih uporabljam redno ter zvesto, si lahko brez problema operem lase vsak tretji ali pa celo četrti dan, a moram četrti dan lase že kar konkretno urediti s suhim šamponom.

Nasvet: 4 Kids And Us trenutno ponuja tudi kovinsko okroglo škatlico za svoja trda mila, a je nikar ne uporabite tako kot sem jaz LUSHevo posodico z Montalbanom - ko sem milo kar posadila v škatlico in ga tako imela pod tušem. Seveda mila čez nekaj časa iz škatlice nisem mogla več dobiti. Ravno zaradi tega, ker se mi je Montalbano 'zagozdil' v škatlici, sem ga tako nerada uporabljala, ker je bila cela nočna mora dobiti kaj na roke - direktno na lase ga iz škatlice nisem mogla nanašati. Pod tušem je taka mila dobro imeti na podstavkih, škatlice pa uporabljati samo za potovanja ali shranjevanje v kopalnici, skratka ko je milo suho in ne mokro, kot med tuširanjem.

Cena 4 Kids And Us šamponov za lase je 9,99 €, za posodico pa boste odšteli še 3,50 €.

V prihodnosti verjetno preizkusim še črno milo za globinsko čiščenje obraza, me zanima če bo tudi meni tako čudovit, kot ga vsi hvalijo. :)

Lep dan ti želim,
Nina xx
SHARE:

No comments

Post a Comment

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig