Thursday, April 6, 2017

Review: La Roche Posay Ultra Micellar Water


Moja najljubša micelarna voda vseh časov je zagotovo La Roche Posay fiziološka micelarna raztopina, ki pa je žal ne prodajajo več. Ravno, ko sem se zaželela ponovnega nakupa, so me LRP Slo punce obvestile, da gre iz prodaje, nadomestila pa jo bo Ultra micelarna voda. Na voljo so 3 različice: za občutljivo, reaktivno in mastno kožo. 

Uporabljam različico za občutljivo kožo, porabila sem je že kar precej, saj jo uporabljam zjutraj za osvežitev kože, ter zvečer za prvotno odstranitev ličil - temu vedno sledi še dodatno čiščenje, trenutno menjam Clinique Take The Day Off cleansing balm, Green Line 3 v 1 čistilno emulzijo z lotosom in Mirati čistilni gel za obraz.

Včasih sem uporabljala samo micelarno vodo za večerno odstranjevanje ličil in čiščenje kože, ki je sploh nisem izpirala, a se tega že dolgo ne poslužujem več. Za micelarne vode na splošno velja, da jih ni potrebno izpirati, jaz jih pač vedno uporabljam v kombinaciji še z nekim drugim izdelkom, tako da micelarno vedno sperem z obraza. Že sam po sebi me moti lepljiv občutek, ki ga imam na obrazu, veliko raje prakticiram double cleansing, kombiniram najprej odstranjevanje z micelarno vodo (s katero odstranim večino ličil - puder, eyeliner, maskaro itd.) potem pa kožo še malce bolj globinsko očistim z enim izmed zgoraj omenjenih izdelkov. Načeloma je double cleansing metoda kombinacija čistilnega olja in čistilnega gela ali nečesa podobnega, a se izraz uporablja tudi za kombinacijo micelarne vode + čistilnega izdelka, robčkov za odstranjevanje ličil + čistilnega izdelka, itd.

Pri micelarni vodi mi je najbolj pomembno, da jo lahko brez problema uporabljam za odstranjevanje ličil na očeh, da me pri tem ne peče. Ter seveda, da lepo površinsko odstrani večino ličil, da imam pri nadaljnem čiščenju manj dela. Res sem vesela, da me Ultra micelarna voda nič ne peče, sem pa opazila, da mi pusti malce čuden priokus ko odstranjujem šminko - če pride v stik s sluznico, seveda je namenjena samo za zunanjo uporabo. 

Kakorkoli obrnem, se mi zdi flaška micelarne vode nepogrešljiva. Vedno jo moram imeti doma. Načeloma micelarno vodo za odstranjevanje ličil uporabljam veliko rajši kot posebne odstranjevalce ličil, sploh kakšnih dvofaznih, ki mi pustijo tak oljnat občutek na obrazu. Vem, da tako ali tako takoj umijem obraz. a vseeno, micelarna voda se mi zdi veliko bolj enostavna in prijazna.

Če iščeš novo micelarno vodo, ti Ultra z veseljem priporočim. Kupiš jo lahko v najbližji lekarni za približno 10€ za 200ml flaško ali pa (priporočam) vzemi kar 400ml flaško za približno 13€ - tako prišparaš nekaj evrčkov in imaš zalogo za več časa. :)

Katera je pa tvoja najljubša micelarna voda? :)

LP,
Nina xx

*PR izdelek.




SHARE:

2 comments

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig