Monday, April 17, 2017

Review: Spectrum Collections White Marbleous 12 Piece Set


Tile čudoviti rose gold in beli čopiči so bili na mojem seznamu želja že kakšno leto, potem pa me je z njimi presenetila Živa (Nothin' Fancy, Really.) za lanski rojstni dan. <3 Hvala, Živa! Res sem se jih razveselila. Kot si lahko predstavljaš, izgledajo res lepo, imajo lahek bel ročaj, rose gold vrat in sivo bele ščetine. Znamka in šifra čopiča sta na ročaju zapisani s srebrno gravuro. Uporabljam jih že od januarja in sem z njimi zelo zadovoljna. V setu jih je 12 - 7 za oči (na slikah sem pozabila vključiti še A14 - Brow Definer) in 5 za obraz. Vsi so izjemno lahki, ščetine pa so super mehke. Podrobnejše sem jih opisala spodaj:

A02 - Angled Foundation

S tem si nanašam tekočo podlago. Všeč mi je ker je vrh odrezan (flat top), presenetljivo pa mi je všeč tudi dejstvo, da je čopič odrezan pod kotom. Zdi se mi da tekočo podlago dobro nanese, a jo vseeno na koncu še vtrem z gobico - sploh ker z gobico vtapkam tudi korektor. 

C07 - Luxe Tapered Sculptor

Tale mi je najbolj všeč za nanašanje rdečila in bronzerja. Rdečila menjujem vsak dan, odvisno kako se počutim, kateri odtenek mi najbolj ustreza, včasih pa z njim nanesem tudi Illamasqua Sculpting Duo (contour in highlight - s čopičem kar posvaljkam po obeh hkrati, zelo zelo mi je všeč efekt na ličkih). Ima zeloooo mehke ščetine, ter izdelke lepo zabriše. Včasih ga uporabljam tudi v kombinaciji z A05, z enim nanesem rdečilo, z drugim pa še malce zabrišeč z zaključnim pudrom, če sem z rdečilom recimo malce pretiravala (kot se ob 7h zjutraj rado zgodi). 

B05 - Luxe Blender

Velikost in oblika tega čopiča sta super za fiksiranje korektorja pod očmi. Korektor nanesem vsako jutro (podočnjaki, juhu) ter zafiksiram s transparentnim zaključnim pudrom, trenutno uporabljam Rimmel Stay Matte. Včasih ga uporabim tudi za nanos osvetljevalca ali zabrisovanje kontur.

A00 - Luxe Powder

Tale se mi je na začetku zdel preogromen za nanos zaključnega pudra čez cel obraz, oziroma so se mi ščetine zdele pregoste v primerjavi z Real Techniques Multitask čopičem, ki sem ga uporabljala prej. Nato sem se navadila in se mi zdi čisto ok. Uporabljam ga vsak dan, za fiksiranje tekoče podlage na obrazu in vratu. Je zelo velik, tako da lahko zaključni puder nanesem zelo hitro.

C02 - Flat Top Contour

Točno tak čopič mi je dolgo manjkal v zbirki, zdaj pa vidim kako super se taka oblika obnese za senčenje obraza. Lepo nanese izdelek ter ga zabriše, top!

A05 - Precision Brush

Tega največkrat uporabljam za nanašanje rdečila, ta se zadnje čase zelo menjajo, kot sem omenila zgoraj. Takšna oblika mi je bila vedno najbolj všeč za rdečila, tako da največkrat posegam po njem.



B06 - Tall Tapered Blender

Tale čopič je super za zabrisovanje senčila ali nanašanje senčila v očesno gubo (crease). Zelo lepo se obnese z mojo novo Viseart paletko, ne vem če je to zato ker so Viseart senčila enostavno najboljša na trgu - izredno me je impresionirala tekstura senčil, ampak več o tem v drugi objavi. 

A07 - Stubby Shader

Tega uporabljam bolj redko, če že pa za nanašanje osvetljevalca na brow bone, za nanašanje senčil na veko mi je prevelik, za karkoli drugega na obrazu pa premajhen.

A13 - Short Smudge

Tega uporabljam za nanašanje senčil na veko, čeprav mislim, da je prvotno namenjen za zabrisovanje senčila ob spodnji liniji trepalnic. Za to se mi zdi malce prevelik, malce okorn, za nanašanje senčila na veko bi mogoče lahko bil malenkost večji, oziroma imel malenkost daljše ščetine, ampak se mi vseeno zdi čisto ok.

A12 - Fluffy Pencil

Tale se mi zdi super za zabrisovanje senčila ob spodnji liniji trepalnic, tako kot vsi drugi ima izjemno mehke ščetine in lepo zabriše opazne linije.

A15 - Lip Definer

Načeloma je tale čopič za nanašanje šminke, ampak ga nisem še uporabila za to. Načeloma sem ga uporabljala za dodajanje osvetljevalca ali kakšnih bleščic v notranji kotiček očesa, je zelo precizen za takšne podrobnosti, a se mi zdi da je malce tog, kljub mehkim ščetinam.

A14 - Brow Definer

Tega sem žal pozabila vključiti v slike - hihi. Je torej preprost poševno odrezan tanek čopič, ki ga lahko uporabljaš za obrvi in nanašanje eyelinerja. Za obrvi ga ne uporabljam, ker imam enega, ki ima na drugem koncu spoolie, kar se mi zdi bolj priročno za urejanje obrvi. Za nanos eyelinerja pa je super, včasih opazim, da si eyeliner nanesem predebelo - odvisno kako komu ustreza, a se mi včasih zdi, da lahko naredim tudi bolj tanko črto. Za to je taka oblika čopiča super, saj je aplikator eyelinerja, ki ga trenutno uporabljam (Maybelline Master Ink) malce neroden.

Kot rečeno, praktično z vsemi sem zelo zadovoljna, če mi kakšen ni bil povšeči za tisti namen kot je zapisano na spletni strani, pač najdem nekaj drugega, ga že porabim. Cel set se mi zdi super za vsakodnevni makeup, poleg tega so čopiči zelo lahki, enostavni za čiščenje, ščetine ne izpadajo, tako da po nekaj mesecih vidim, da so (kljub temu, da so v kratkem času zasloveli na Instagramu) narejeni kvalitetno - upam, da se to obdrži tudi kasneje, poleg tega pa so čudovito oblikovani in izgledajo tako zelo lepo na moji mizi. <3 

Na njihovi spletni strani lahko kupiš posamezna seta, za obraz in za oči, a ti priporočam, da kupiš kar celoten set. Celoten set lahko kupiš na Spectrum uradni spletni strani za 64,99 funtov. Poleg čopičev si lahko privoščiš tudi torbico v čudovitem marmornem vzorcu za 16,99 funtov, ali pa roll out torbico za 39,99 funtov, v katero lahko shraniš 24 čopičev in je odličen za potovanja! :) Za poštnino boš odštela približno 13 funtov.

So ti všeč? :)

Lep dan ti želim!
Nina xx

SHARE:

1 comment

  1. Čudoviti, ampak je tudi cena lepa. :D Mi pa na slikah zgledajo super za uporabo in dejansko, če bi iskala en osnoven set čopičev (ki ga že imam) za začetek, bi zagotovo premislila o nakupu. :)

    ReplyDelete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig