Tuesday, April 11, 2017

Review: Trend it up Ultra Matte Lip Cream


Tale Trend it up tekoča šminka in jaz imava love/hate razmerje. Po eni strani sem bila takoj, ko sem jo kupila navdušena nad ceno, odtenkom, vonjem in mazljivostjo, saj na ustnicah ustvari res zanimiv žameten občutek, sploh ne izsuši ustnic in jih ne lepi skupaj. Barva mi je bila predvsem najboljši del, saj je nekakšne globoke vinsko rdeče-škrlatne barve (na sliki odtenka - 060 - nisem ujela najbolje). Po drugi strani pa nikakor ne morem zadeti pravega nanosa, saj je en izmed tistih proizvodov za ustnice, ki (verjetno ravno zaradi temnejšega odtenka) ne glede na način nanosa izgleda patchy. S tem ne mislim ravno da se drži suhih delcev kože ampak nanos ni enakomeren, ko pa ga skušam popraviti pa se mi zdi da samo packam sem ter tja in vse samo še poslabšam. Ta izdelek sem nosila samo enkrat. Tako sem bila nezadovoljna z rezultatom, da sem si sredi lokala zbrisala vse z robčkom stran. Vse je začelo pronicati skozi linije ob ustnicah, nanos sploh ni bil enakomeren, skratka zdelo se mi je grozno.

Glede na to, da druge blogerke in punce dostikrat pohvalijo ta izdelek, se sprašujem če je mogoče res samo odtenek malce ponesrečen. Konec koncev se dostikrat zgodi s temnejšimi odtenki, da so lahko neenakomerni na ustnicah, morajo biti res zelo pigmentirani, da ni tega problema. Morda se odpravim v drogerijo in si izberem še kakšen drug odtenek, da vidim kako mi ustreza. Zelo mi bodo pomagale tudi tvoje izkušnje. :) 

Lep torek ti želim!
Nina xx
SHARE:

No comments

Post a Comment

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig