Monday, May 8, 2017

How I Fight Breakouts


Moja koža je načeloma normalna, a se zadnje čase (sploh po prenehanju jemanja kontracepcijskih tablet) bojujem z odvečnim sebumom in izsušeno povrhnjico. Sicer v zelo milejši obliki kot pa v najstniških letih, a mi vseeno ne paše kaj preveč. 

Za uravnoteženje mastne kože trenutno uporabljam Pixi Glow Tonic s 5% glikolno kislino. Uporabim ga zvečer, po čiščenju kože, ter tako normaliziram odvečen sebum, glikolna kislina pa zmanjšuje moje luskice izsušene kože. Nato uporabim Plantae tonik v spreju s cvetom grenke pomaranče, ki deluje pomirjevalno, poleg tega pa oža pore in kožo naredi gladko in mehko. Všeč mi je tudi intenziven zeliščni vonj. Še vedno ga lahko dobiš na IzberiZeleno.si s -50% popustom, torej za 11,07€. Name ima super detox učinek. Nato na morebitne mozoljčke nanesem La Roche Posay Effaclar A.I. korektor za cilno odpravljanje nepravilnosti, bel gel v tubici, ki s pomočjo niacinamida in salicilne kisline pozdravi in zaceli izbruhe mozoljčkov. Če se mi pojavi kakšen res vztrajen, ponavadi ob takojšnji uporabi Effaclar A.I. izgine v dnevu ali dveh. Tako sem bila prej zadovoljna samo z Vichy Normaderm Hyaluspot gelom, ki je bil še učinkovitejši. Gel na nepravilnostih pustim celo noč, zjutraj pa umijem stran. Predvsem pa se v takem obdobju izogibam prekomernemu dotikanju ali stiskanju, saj lahko to zadevo le še poslabša.

Kako se pa ti najraje bojuješ z mastenjem kože in nepravilnostmi? :)

LP,
Nina
SHARE:

7 comments

  1. Joj, ta tonik je super <3

    Res bom pogrešala Plantae <3

    ReplyDelete
  2. Tudi meni je koža čisto ponorela po prenehanju kontracepcijskih. Grozna je bila. Za čuda mi pixi sploh ni odgovarjal, in med uporabo nisem opazila čisto nobenih sprememb na koži ne glede na pogostost uporabe. Se mi pa tale gel od La Roche Poseya sliši zelo zanimivo. Me kar malo mika, da ga preizkusim. Koliko salicilne pa vsebuje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne vem točno koliko je je v procentih, sem malo brskala online pa nisem zasledila.. Ampak se mi zdi da ni preagresiven, nisem imela težav s kakšnim izsuševanjem in tako naprej. :)

      Delete
    2. Super. Mogoče ga preizkusim jeseni. Čez poletje bom koži privoščila malo počitka od kislin. :)

      Delete
  3. Vedno sem si želela poskusit tale tonik od Pixi in mislim, da si me dokončno prepričala za nakup :) jaz se proti nepravilnostim borim z rednim pilingom (najrajše imam Melvitinega), čeprav, žal, seveda ne pomaga vedno.
    Malo off topic, ampak tudi tale rose limonada je ful fina :D pa še v fotogenični flaški, kar si super izkoristila! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eva, hvala za komentar! :) Mislim, da boš zadovoljna, meni je všeč. :) Joj veš, tale rose limonada je bila pa meni super samo za fotkanje, mi ni bil všeč okus. :D Je pa res luškana flaška, sem jo že večkrat ponucala za rožice, za dekoracijo, po celem stanovanju. :D

      Delete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig