Wednesday, May 10, 2017

My Morning Routine


Moja jutranja rutina je precej krajša od večerne. Tudi če vstanem ekstra zgodaj, si raje vzamem več časa za kavico in malce miru, kot pa za dooolgo jutranjo nego kože z več kot petimi koraki. Vseeno se zavedam kako pomembna je priprava kože na ličenje. Moja se začne s preprostim čiščenjem kože.

Zjutraj vedno uporabim La Roche Posay Ultra micelarno vodo in si splaknem obraz. Micelarna voda je zame daleč najbolj preprosta ter osvežilna. Ko kožo očistim odvečnega loja, ki se nabere čez noč, uporabim Plantae tonik s cvetom grenke pomaranče. Tale tonik je v spreju, in čeprav me včasih malce moti, saj se mi kdaj zdi, da ga popršim več po laseh kot po obrazu, se mi zdi, da mi pomaga še nekako dodatno prebuditi obraz in všeč mi je ta detox učinek. Poleg tega ima res super učinek na pore, saj se mi zdijo pomanjšane, tekstura kože pa dosti bolj gladka in mehka. Izjemno mi je všeč efekt. Še vedno ga lahko dobiš -50% na IzberiZeleno.si!

Po čiščenju in toniranju nanesem L'Oréal Hydra Genious vlažilni serum s hialuronsko kislino in aloe vero. Kupila sem ga iz radovednosti, ker me je zanimalo, če deluje tako dobro kot obljublja. Embalaža mi je res izjemno všeč, čeprav je pumpica s pokrovčkom iz bolj šibke plastike, ki deluje dosti bolj ceneno kot sama steklena flaška. Bolj občutljivi koži zagotovo ne bo dobra novica, da se med sestavinami ne tretjem mestu najde denaturiran alkohol. Mislim, da se zagotovo čuti, da je serum precej alkoholen, ampak sama do sedaj nisem še imela kakšne slabše reakcije, tako da nadaljujem z uporabo. Všeč mi je vonj (sicer parfumiran) in tekstura, saj je zelo vodén in se v kožo takoj vsrka, tako da lahko hitro nadaljujem z naslednjim izdelkom. Ker je Hydra Genious serum precej redek in vodén, uporabim še Botanics Hydration Burst Light serum, ki je bolj kremne teksture, kot nekakšna vlažilna kremica. Kupila sem ga letos v Bootsu v Angliji. Malce mi je žal, da nisem vzela še česa iz Botanics linije, saj imajo res luštne izdelke po zelo dostopnih cenah. Tale serum me je stal samo cca 6€. Med sestavinami vsebuje še izvleček muškatne kadulje, ki na kožo deluje pomirjevalno.

Po  vlaženju kože uporabim še Vichy Ideal Soleil sončno kremo s faktorjem 30. Zadnje čase, ko uporabljam Vichy Idéalia Peeling, o katerem sem pisala tu, je pa sploh ne pozabim, saj je pri uporabi AHA kislin zaščita pred soncem nujna. Mislim, da bi krema z zaščitnim faktorjem morala biti del rutine vsake ženske, sploh med toplejšimi meseci. Zaščita pred sončnimi žarki je zagotovo najboljši anti-aging tretma.

Brez katerega izdelka si pa ti ne predstavljaš jutranje rutine? :)

LP,
Nina

SHARE:

1 comment

  1. Preprosta a učinkovita rutina, tudi moja jutranja je bolj osnovna kot večerna. Jaz ne morem več brez Low pH morning cleanserja ;)

    ReplyDelete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig