Monday, August 7, 2017

3 ideje za zdrav zajtrk

Odkar nisem več študentka v Ljubljani, ampak se skoraj vsak dan vozim v Ljubljano v službo, sem malce zanemarila svoje navade zdravega zajtrka. Včasih (kar stisne me, ko se spomnim), ko sem imela v celem dnevu le eno predavanje (omg), sem se po mili volji zbudila enkrat do 10h, 11h, nato pa v miru skuhala kavo, pripravila zajtrk, ter pogledala kakšen YouTube video. Zdaj moja jutra izgledajo približo takole: budilka, džezva na štedilnik, kopalnica, outfit, makeup, kava, tečem skozi vrata. Vse to traja dobre pol ure, ali še manj, odvisno če sem s svojim avtom, ali pa se carpoolam s prijateljico. Včasih mi celo uspe nekaj malega pripraviti doma, preden grem od doma, večinoma pa si vzamem kaj v trgovini, ko pridem v Ljubljano. Mislim, da je moj največji problem ta, da imam vsako jutro občutek, da se mi mudi, da nimam časa rezati kruha ali kuhati ovsene kaše, zato se sploh ničesar ne lotim. Zato sem se odločila, da bom naslednja dva tedna posvetila izzivu vsakodnevnega zdravega zajtrka, ne glede na to ali ga pojem doma ali pa na poti ali v pisarni. :) V tej objavi pa s teboj delim 3 ideje za zdrav zajtrk, katerih se najraje poslužujem že dolgo časa.

1. Kruh z arašidovim maslom in bananami
Verjetno od vseh najhitreje pripravljen zajtrk - vse kar potrebuješ je kruh (najboljše, da izbereš polnozrnatega, pirinega ali rženega, skratka, takšnega, ki ni preveč procesiran in ima veliko vlaknin), banana, arašidovo maslo, ter še kakšno drugo sadje - po želji. Sama kruh najprej namažem z arašidovim maslom, nato pa dodam narezano banano - to je moja najpogostejša izbira, včasih, če imam še kaj dobrega doma, pa dodam še kakšno drugo sadje, kombinacija z borovnicami ali malinami mi je nasploh najbolj pri srcu! :) Ta zajtrk lahko tudi zapakiraš v posodo in neseš s seboj - zelo enostavno in priročno. :)


2. Ovsena kaša z bananami in malinami

Ovsena kaša je zagotovo moj najljubši zajtrk vseh časov - ovseno kašo bi lahko jedla za zajtrk, kosilo in večerjo. :) Sama je ne kuham z vodo ampak z rastlinskim mlekom in bananami hkrati. Zelo preprosto - v posodo na štedilniku dodam nekaj žlic ovsenih kosmičev, na kolute narezano banano (lahko tudi pretlačeno, po želji) in zalijem z rastlinskim mlekom - sama imam najraje ovseno mleko, ki ga uporabljam tudi v kavici. Nato na srednjem ognju počasi segrevam, dokler se vse skupaj ne zlije v lepo kašico. To verzijo imam veliko raje kot z navadno vodo in brez banan, saj se mi zdi tako pusto. Banane, dodane že med kuhanjem, res naredijo očitno razliko, mleko namesto vode pa polnejši okus. V skuhano kašo dodam še drugo sadje, najraje spet maline, borovnice, kakšno jabolko, mogoče malce marmelade iz jagodičevja, ali pa samo posujem s cimetom. NJAM!


3. Kruh z vmešanimi jajci in avokadom
Ah, avokado... Zagotovo se najde še kdo, ki se mu zdi škoda zapraviti avokado za DIY obrazne maske, jaz ga 100x raje pojem! :) Moja najljubša izbira je namazan na kruh, skupaj z vmešanimi jajčki. Navrh posujem še malce soli in popra, če mi je na voljo, pa dodam še malce nasekljanega peteršilja ali drobnjaka. Suuuper! :)



SHARE:

4 comments

  1. Ravno danes sem si kupila arašidovo maslo, banane in kruh - to se mi zdi res super kombinacija pa še napolni te z energijo! :) za pozimi imam pa najraje kosmiče s cimetom, jabolkom, kokosom in žličko kokosovega sladkorja. Priporočam! :)
    Mi pa kar kruli zdaj, se že po tvojih slikicah vidi, da so vse opcije super okusne!

    ReplyDelete
  2. Super objava-noro estetski blog!:)

    x, SJ

    ReplyDelete
  3. Great post dear ♥ Love your blog !
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle. Maybe we can follow each other and be great blogger friends ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete

© Nina in the Spring. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig